wtorek, 24 grudnia 2013

Stylizacja 164 - miętowy sweterek

Dziś jeszcze na szybko zdjęcia z zeszłego tygodnia. Postawiłam na nowy sweterek, który kupiłam w Sinsay z kuponem za 39,99zł :) Okazało się jednak, że zrobiło się ciepło jak na grudzień. W życiu bym się nie spodziewała, że będzie mi... za gorąco ;)









Sweter - Sinsay (40zł)
Jeansy - C&A (65zł)
Komin - nn (19zł)
Kozaki - Kari (159zł)
Kurtka - F&F (119zł)
Torba - CCC (80zł)
Bransoletka - by Dziubeka (49zł)
Zegarek - blink-bizuteria.pl (34zł)
Stylizacja: miętowy sweterek

5 komentarzy:

  1. Fajne dodatki torebka i zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ciepło jak na grudzień. Wczoraj szłam po zakupy do pobliskiego sklepu miałam rozpięty płaszcz bez szalika poszłam, bo na szybko myślałam, ze się ugotuję. Wiało ale to był ciepły wiaterek.
    Fajne ciuszki masz na sobie. :)

    http://blogowskaz.org/sligina/

    OdpowiedzUsuń
  3. super torebka, zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...