niedziela, 22 grudnia 2013

Stylizacja 163 - coś pomiędzy jesienią, a zimą :)

Marmurkowa koszula stała się ostatnio moja ulubioną. Zresztą tak samo jak szary kolor :) Pasuje do wszystkiego i jest tak samo dobrym tłem do innych rzeczy jak czarny. Tym razem tym drugim kolorem jest fiolet. Odważyłam się kupić kolejne kolorowe spodnie :) Noszę je póki jeszcze nie ma mrozów, gdyż są dosyć cienkie :)







Koszula - Tally Weijl (63zł)
Spodnie - vinted.pl (28zł)
Sweter - szafa.pl (25zł)
Torebka - allegro.pl (60zł)
Kozaki - merg.pl (75zł)
Zegarek - blink-bizuteria.pl (25zł)
Razem 276zł

7 komentarzy:

  1. świetny kolor spodni :) ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedyś fioletowe spodnie, ale teraz jednak wolę jeansy, a w lato dopiero kolor podłapuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są jeansy. Tylko fioletowe :):) Ja nigdy nie mogłam chodzić w kolorowych bo nie było na mój rozmiar to teraz korzystam :)

      Usuń
  3. świetna stylizacja, podoba mi sie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta koszula ciągle bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalejesz z tymi spodniami w kolorach:) Ale pasują ci :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...