czwartek, 19 grudnia 2013

Stylizacja 162 - zimowa sukienka

Kupiłam ten sweterek jeszcze we wrześniu z myślą o zimie. Chciałam by był taką ciepłą sukienką, ale bałam się go ubrać do rajstop. Wtedy wszystkie poradziłyście mi bym jednak się odważyła :)
I w końcu nadszedł ten dzień :) I czułam się w tym zestawie fantastycznie! :)
Zwłaszcza, że dodatkowo wydłużyłam nieco nogi kozakami, które wyjęłam z szafy korzystając z dalszego braku śniegu :)








Sweter - allegro.pl
Kurtka dżinsowa - Dorothy Perkins (szafa.pl)
Kozaki - fleq.pl
Kurtka - F&F
Torba - kupiona w USA
Rękawiczki - Kari
Komin - nn
zimowa sukienka - MODNAPOLKA.pl

12 komentarzy:

  1. Brawo!! Jestem z ciebie dumna :D Wyglądasz rewelacyjnie! :) I bardzo szczupło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo za odwagę :) Wyglądasz świetnie więc nie było się czego bać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten sweter-sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow jaka laska:)
    Bardzo podobają mi się takie sweterki, świetne są zarówno na co dzień do jeansów oraz jako sukienka - Tobie ta druga wersja zdecydowanie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. widać,że się fantastycznie czujesz w tej stylizacji gdyż fantastycznie w niej wyglądasz kochana :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny zestawik, ciepła sukienka to jest to!
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten sweterek! Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo przyjemne zestawienie http://e-kaja.pl/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...