niedziela, 15 grudnia 2013

Stylizacja 160 - randka w ciemno ;)

Narzeczony zaprosił mnie na pomikołajkową randkę :) Zrobiłam mały wyjątek od diety i pojechaliśmy do restauracji. Ubrałam nową skórzaną spódnicę i bluzkę z koronki, obie kupione przez internet. Myślałam, że znalazłam swoja idealną skórzaną spódnicę, ale się myliłam. Ten materiał po prostu nie wygląda dobrze w tej długości. Zresztą ten typ spódnicy ładnie wygląda noszony w talii, a moja okazała się nieco na to za duża. Ale mimo wszystko czułam się ładnie i wyjątkowo :)







Bluzka - vinted.pl (20zł)
Spódnica - allegro.pl (50zł)
Kozaki - Kari (159zł)
Torebka - F&F (35zł)
Zegarek - blink-bizuteria.pl (34zł)
Bransoletka - Charms (gratis)
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

14 komentarzy:

  1. pięknie wyglądałaś ;)) a co do spodniczy - też kupiłam taką przez allegro i zaraz sprzedałam bo okropnie w niej wyglądałam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie mam z allegro. Może gdyby materiał był cięższy/grubszy to wyglądałaby lepiej :/

      Usuń
  2. Jak za złotym kolorem średnio przepadam to w twojej stylizacji te dodatki złote do czarnego rewelacja;) Tylko jakiegoś łańcuszka mi brakuje ;P Po zdjęciach ta spódnica nei wydawała się taka długa ... .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie gdyby trzymała się w talii to by nie była taka długa. Ale jednak jest za luźna i zjeżdżała przez co robiła sie za dluga. A co do naszyjnika to chciałam ale stwierdziłam że bluzka z koronki wystarczy :D

      Usuń
    2. To już chyba doszczętnie oślepłam bo nie zauważyłam, że bluzka jest z koronki :P wybacz :P

      Usuń
    3. Wiem, że nie widać ale jest napisane

      Usuń
  3. Rzeczywiście ta spódnica jest trochę za długa przez co traci kształt. Jednak mimo to wyglądałaś bardzo ładnie. Do twarzy ci w czerni od stóp do głów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pieknie wygladałaś ale ja bym skróciła spódniczkę bo trochę glupio wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście taka dziwna ta długość, ale na pewno da się skrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądałaś, ja Ci proponuje iść do krawcowej i ją skrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. narzeczony musi być dumnym z takiej przyszłej małżonki ( super spódnica :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...