piątek, 13 grudnia 2013

Stylizacja 159 - brązowy sweterek waterfall

Wylicytowałam sobie taki oto fajny sweterek na allegro.pl. Taki cieplejszy zawsze się przyda, a ten ma fajny luźny krój i nie mam jeszcze nic w tym kolorze :)
Ostatnio zauważyłam, że im szczuplejsza jestem tym luźniejsze ubrania kupuję, sama nie wiem czemu. Nie chcę się jeszcze pokazać w czymś przylegającym, obcisłym. Jeszcze za wcześnie :)

 






Sweter - allegro.pl (21zł)
Bluzka - Takko Fashion (7,50zł)
Jeansy - C&A (65zł)
Naszyjnik - Sinsay (15zł)
Kurtka - F&F (119zł)
Kozaki - Kari (159zł)
Torba - allegro.pl (60zł)
Zegarek - blink-bizuteria.pl (34zł)
Komin - allegro.pl (ok 25zł)
Stylizacja: brązowy sweterek waterfall

12 komentarzy:

  1. ja jestem szczupła i też lubię luźnie ubrania :) ciągle chodzę w bluzach lub swetrach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam twój blog do Liebster Award .;)

    http://katarzynkowyswiat.blogspot.com/2013/12/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale szczupło wyglądasz, ale właśnie przez luźne ubrania nie wiem teraz, czy to ten zestaw Cię tak wysmuklił czy znowu tak poleciałaś z wagi:). SUPER

    OdpowiedzUsuń
  4. bosko! sweterek jest mega ja kocham takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz !

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny jest ten sweterek :))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, ten brąz bardzo pasuje do twojej karnacji

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna cena, jak na taki sweter :)
    Ja jestem chuda jak szczapa a nie lubię obcisłych, czy nawet przylegających rzeczy, wszystko jest luźne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się! Świetnie wyglądasz:)

    Nowy post: www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No śliczny sweterek ty to zawsze coś ciekawego upolujesz :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...