środa, 11 grudnia 2013

Stylizacja 158 - szary melanż

Nie mam pojęcia dlaczego na ubrania w tym kolorze tak się mówi, ale jakoś mi się skojarzyło :) Znów powtórzenie kolorów z poprzedniego postu i moje ulubione kozaki. To chyba były Mikołajki, wykorzystałam fakt, iż u nas nie spadł zapowiadany śnieg :) Oczywiście była jeszcze ciepła kurtka, czapka i rękawiczki, ale nie zdążyłam zrobić zdjęć, gdyż rozładowała mi się bateria :)







Sweterek - vinted.pl
Jeansy - C&A
Kozaki - fleq.pl
Torba - kupiona w USA
Komin - nn
Bransoletka - allegro.pl
szary melanż - MODNAPOLKA.pl

11 komentarzy:

  1. Cudowna torebka ;) Miałam nadzieję, że kupię taką,a tu patrzę USA :(

    OdpowiedzUsuń
  2. taki melanż to może mnie ponieść :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ten sweterek~:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny sweterek, uwielbiam szarość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny sweterek i torba :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. torbaaa <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/patterns-of-different.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś sweterek do mnie nie przemawia :D jakoś więcej miałaś teraz takich bardziej dopasowanych albo troszkę luźnych, ale ten chyba za bardzo :P Zwłaszcza na tym 3 zdjęciu tak dziwnie wygląda :P Albo ja już coś mam z głową :) Bo zaś na ostatnim zdjęciu fajnie wygląda ... :P
    Chyba się już czepiam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym tygodniu nieźle wiało i zrobił mi się z niego żagiel :) Według mnie normalnie wygląda, typowy oversize :)

      Usuń
  8. Super, codzienny zestaw. Bardzo fajny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...