poniedziałek, 9 grudnia 2013

Stylizacja 157 - casual grey

 Uznałam, że skoro temperatura jest nadal mimo wszystko dodatnia (jakoś tydzień temu to było) to postawię na marynarkę zamiast sweterka. Do tego ciepła kurtka i rękawiczki, a całości dopełniają brązowe buty, które odebrałam od szewca po zmianie fleków :) Żałuję, że oddałam je tak późno, gdyż mogłam sobie w nich więcej pochodzić w listopadzie. Mają za śliskie podeszwy na śnieg i lód więc będą leżeć w szafie w oczekiwaniu na odwilż :)









Marynarka - Pepco
Bluzka - Zara
Jeansy - C&A
Buty - fleq.pl
Torbe - kupiona w USA
Kurtka - F&F
Rękawiczki - Kari
Komin - allegro.pl
casual grey - MODNAPOLKA.pl

14 komentarzy:

  1. Udała ci się ta marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ;) zegarek i rękawiczki genialne ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany! Pierwszy raz widzę Twoje oczy z tak bliska! Są piękne! ♥ Mmmm kolor włosów świetnie dobrałaś, masz śliczną buzię :) No i w takim zestawie bardzo Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A kolor włosów to mi natura dobrała, nie są farbowane :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne są te buty, szkoda,że nie możesz w nich chodzić...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja gdybym miała taką króciutką kurtałkę jak Ty to by mi dupa odmarzła xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta jest na lżejszą zimę, spoko mam w zanadrzu taką do kolan :) Tak zwany śpiwór :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super skomponowane kolorki , fajne butki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny zestaw, bardzo podobają mi się kozaczki Twoje <3

    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  9. zegarek <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...