piątek, 6 grudnia 2013

Stylizacja 156 - pastelowy grudzień

Grudzień przywitał nas piękną słoneczną pogodą i choć było dosyć zimno wybraliśmy się z narzeczonym na spacer by trochę się przewietrzyć. Potem zaś skoczyliśmy do Tesco by skorzystać z przeceny -30%. Zrobiłam dosyć pokaźne zakupy dla siebie i dla niego. 
Mój zestaw zaś na ten dzień to nowy pastelowy sweterek (troszkę ciemniejszy jest w rzeczywistości) w połączeniu z beżowym kominem i nową torebką, której wam jeszcze nie pokazywałam :)
Dół tradycyjnie czarny.






Sweterek - Reserved
Spódniczka - allegro.pl
Torebka - CCC
Kozaki - Kari
Kurtka - F&F
Komin - nn
Zegarek - blink-bizuteria.pl
Bransoletka - by Dziubeka
Stylizacja: pastelowy grudzień

12 komentarzy:

  1. skąd dorwałaś słońce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pisałam że na początku grudnia czyli... pierwszego :)
      Ale wyobraź sobie, że dziś też u mnie rano świeciło i tylko kilka chmurek na niebie było o ósmej rano :)

      Usuń
  2. Kiedy niby było słońce ? :P Bo u mnie to jakieś zaćmienie chyba jest :P W tych jasnych kolorach radośniej się zrobiło ;) A torebka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pisałam że 1 grudnia :P

      Usuń
    2. Eh dzisiaj jestem tak zakręcona, byś lepiej nie wiedziała co w pracy za głupoty nie raz robiłam :P Np. chowanie długopisu do szafki z kubkami :P I inne takie :P

      Usuń
  3. świetna stylizacja, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie od miesiąca brakuje słońca.:(
    A zestaw bardzo dziewczęcy i uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny komin:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/today.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...