czwartek, 5 grudnia 2013

Stylizacja 155 - fioletowy

Długo polowałam na ten sweterek. W końcu kupiłam go z 30% zniżką :) Niestety kolor okazał się zupełnie różny od tego na zdjęciu :(
Ale i tak mi się podoba. Jest ciepły i ma nietypowy krój :)






Sweter - Butik
Jeansy - C&A
Kozaki - merg.pl
Torba - allegro.pl
Kurtka - F&F
Komin - nn
fioletowy
Czy ktoś zauważył, że ścięłam włosy? :)
Musiałam ściąć zniszczone końcówki. Powiedziałam fryzjerce do 3 centymetrów, wyszło jak zwykle :P Na zdjęciach powyżej po raz pierwszy odważyłam się je zostawić kręcone. Nie jest tak źle, do stycznia odrosną takie jakie były :) Planuję więc jeszcze do wesela dwa razy trochę je podciąć by lepiej się układały :)

11 komentarzy:

  1. Kolor filetowy, dla brunetki idealny- ślicznie!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ładny krój :) Fioletowy.. pasuje do Ciebie :)
    Obserwuję, jestem tu nowa i liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ścięłaś włosy?! :O Nie, nie zauważyłam :D I tak masz długie i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No ładnie wygląda :D Ciekawy ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dlatego nie chodzę do fryzjera, za duża trauma

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny sweterek, ja mam podobny od dawna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja i super blog! http://enjoyourfashion.blogspot.com/ zapraszamy do nas! enjoy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sweterek <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...