wtorek, 3 grudnia 2013

Stylizacja 154 - it's not winter yet

Kupiłam sobie czerwone jegginsy, dokładnie takie same jak bordowe w zeszłym roku. Z tym, że cena podskoczyła z 35zł na 39z. Ale i tak warto. Akurat C&A w kwestii kolorowych spodni jest niezastąpione. Przynajmniej jeśli chodzi o mój rozmiar :)
Do tego moja ulubiona narzutka, którą wszyscy wokół komplementują. Zdjęcia zrobione jeszcze w listopadzie, dosłownie pięć minut przed rozpętaniem się śnieżycy :) Na szczęście trwała ona tylko kilkanaście minut bo potem od razu jechałam na uczelnię.






Narzutka - allegro.pl
Jegginsy - C&A
Botki - sellyo.pl
Kurtka - F&F
Komin - nn
Torba - allegro.pl
Rękawiczki - nn
simple - MODNAPOLKA.pl
Piosenka na dziś :)

15 komentarzy:

  1. Rzeczywiście genialna narzutka ;)) Ja pierwszy raz w życiu zaszalałam i zamiast zwykłych jeansów kupiłam w kolorze brzoskwiniowym :)
    Zapraszam Cię serdecznie do mnie;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym widziała w swojej szafie czerwone spodnie :) Ty w twoich prezentujesz się bardzo ładnie i zgrabnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię połączenie czerni, szarości i czerwonego koloru :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spodenki Kochana! Świetnie sie na Tobie prezentują:) cudowny set!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Długo nie byłam przekonana do kolorowych spodni, ale w końcu sobie dwie pary sprawiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor twoich legginsów Kochana bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie czerwone :P Ale przez tą burą pogodę wydawały mi się bordowe :P Eh a ta narzutka szybko się mechaci ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się zmechaciła :(
      A co do spodni to potem się zastanawiałam czy nie kupiłam tych samych tylko tamte się już sprały, ale nie :) Na pewno te kupione rok temu nie były tak intensywne. Wtedy nie zdecydowałabym się na nie. Teraz się powiedzmy... akceptuję w kolorowych spodniach :)
      Choć nadal wolę czarne

      Usuń
  8. Tanie i fajne spodnie. :) Chyba muszę zajrzeć do c&a pewnie gama kolorów jest dość duża, jeśli chodzi o wybór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Zielone, niebieskie, fioletowe, nawet w panterkę :)

      Usuń
  9. ładnie :)
    obserwujemy?
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/gold-gold.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie skomponowałaś ze sobą te kolory :)
    Bardzo mi się podoba, szczególnie spodnie;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...