niedziela, 8 grudnia 2013

Rzut oka na garderobę... Agaty Przybysz

Kolejna fikcyjna postać, której garderoba bardzo mi się podoba :) Ciekawe, że jakiś czas po tym jak zdecydowałam się napisać o Agacie Przybysz na antenie TVN był wywiad ze stylistką serialu "Prawo Agaty". Okazuje się, że nie jestem jedyną osobą, którą zainteresował styl głównej bohaterki.
Trzeba przyznać, że duża w tym zasługa samej aktorki, bowiem Agnieszka ma świetną figurę i czego by nie założyła będzie wyglądać świetnie :) Pokazano to chociażby w ostatnim sezonie ubierając ją w luźne bezkształtne sukienki ;) Swoją drogą też chciałabym mieć taką pracę do której mogę ubierać się elegancko, ale według własnego pomysłu :)







Agata zawsze nosi ogromne torebki. Podoba mi się, że nawet do biurowych stylizacji dobierają jej tzw. worki :) No chyba, że jest to czarny worek, który wygląda jak na śmieci/zwłoki. Jedyna torebka, która mi się nie spodobała :)







Mój faworyt to marynarka do dżinsów, a do tego szpilki. No o luźna różowa sukienka, której zdjęcia nigdzie nie mogłam znaleźć :)
A wam jak się podoba? :)

8 komentarzy:

  1. hmmm ... jedyne co mnie się nie podoba to ten płaszcz wyglądający jak szlafrok :):P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię ich ale akurat ona wygląda super :)

      Usuń
  2. A ja nie wiem co to za serial? A ciuchy? Hmm, powiedziałabym,że w Polsce ciuchy w serialach są bardzo podobne, ubierają aktorki taśmowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ten serial - oglądałam wywiad ze stylistką i zrobił na mnie pozytywne wrażenie - prostota, elegancja i klasa :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba zacznę oglądać ten serial właśnie ze względu na to, jak wygląda z nim Agnieszka Dygant ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. niektóre stylizacje sa na prawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze kobieco i stylowo oraz z kasa:)

    w wolnej chwili zapraszam do siebie;]
    nattalja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...