niedziela, 1 grudnia 2013

Listopad - zakupy


1. Sukienka (allegro.pl 25zł z przesyłką)
Kupiona u użytkownika janexnet :)
2. Sweterek waterfall (allegro.pl 40zł z przesyłką)

Pierwsze wspólne zamówienie z Lilianną, które doszło do skutku :) Jestem bardzo zadowolona z koloru i ceny obniżonej przez wspólny koszt wysyłki :)
3. Ponczo Terranova (39,90zł)

Moja siostra kupiła sobie takie granatowe i zainspirowała mnie. Poprosiłam ją by kupiła mi takie kiedyś przy okazji. A że często okienka spędza w centrum Katowic to okazja zdarzyła się już następnego dnia :) Nie pierwsza rzecz, którą mamy identyczną :) Jako że urodziny mamy dzień po sobie zawsze miałyśmy przyjęcia urodzinowe razem, a goście traktowali nas jak bliźniaczki - dostawałyśmy często to samo by żadna nie czuła się poszkodowana :)
4. Bordowa marynarka (Pepco 39,99zł)
Widziałyście ją już w stylizacji tutaj.
5. Rozkloszowana spódnica z eko skóry (allegro.pl 50zł z przesyłką)
Rozkloszowane spódnice to zdecydowanie mój krój i w końcu znalazłam taką skórzaną, która kończy się tuż nad kolanami, a nie ledwie za tyłkiem :P
6. Jesienna sukienka (vinted.pl 9zł)

Odebrałam ją osobiście więc nie musiałam dopłacać za przesyłkę :)
7. Granatowy sweterek ze złotymi guzikami (vinted.pl 26zł z przesyłką)

8. Czerwone jegginsy (C&A 39,90zł)

9. Beżowa torba (CCC 80zł)
Sprzedałam poprzednią beżową torbę bo przestała mi się podobać :) Kupiłam tę w CCC przypadkowo, gdyż była zniżka -20% na wszystko :)
10. Fioletowa sukienka (vinted.pl 20zł z przesyłką)
Miałam z nią problem bo okazało się, że sprzedająca pomyliła wymiary aż o 10cm! Według opisu sukienka miała mieć moje minimum długości czyli 95cm (u mnie to tuż nad kolanami) a ta ma 85cm :(
Narzeczony jednak namówił mnie bym z niej nie rezygnowała. Z czarnymi rajstopami wyglądałam nawet fajnie. Niestety z imprezy, na której ją miałam nie mam zdjęć.
11. Fioletowy sweter (ebutik.pl 62zł z przesyłką)
Kolor niestety trochę inny niż na zdjęciach, ale i tak go lubię :)
12. T-shirt z kołnierzykiem (Sinsay 24,99zł)

13. Szary sweterek H&M (vinted.pl 15zł z przesyłką)

14. Pastelowy sweterek Reserved (vinted.pl 39zł z przesyłką)

15. Miętowy sweterek (Sinsay 39,99zł ze zniżką)

16. Bluzka z długim rękawem (Takko Fashion 7,50zł ze zniżką)

17. Szara marynarka (Pepco 19,90zł)
Moja siostra ją mierzyła, ale miała za krótkie rękawy. Na mnie była idealna więc ku jej niezadowoleniu ją kupiłam :) To ta sama co bordowa tylko o połowę tańsza :)

Dodatkowo odkryłam, że Pepco w Chorzowie jest większe i bogatsze o dział odzieżowy od tego w Katowicach. Oprócz tego pod jednym dachem jest Takko Fashion, do którego przekonała mnie Lilianna. Gdy zapiszesz się jako klient VIP to od czasu do czasu dostaniesz kupony zniżkowe nawet na 30%. Mają ciekawy również dział męski. Mój narzeczony kupił sobie fajną bluzę, która na wieszaku mnie nie zachwyciła, ale on upał się, że przymierzy i okazała się bardzo fajna.

Zapraszam : 

13 komentarzy:

  1. świetne zakupy :) i do tego spore, sama będę się musiała na tym vinted rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w Takko zakupiłam prezent na święta dla G. :D (3 koszulki i koszulę i tylko 90zł :D) Kurcze te marynarki bardzo fajne, ale ja już spłukana :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę się pochwalić że dostałam stypendium rektora :) Całe 200zł :P:P I już tego nie ma a z prezentów to mam tylko dla K szalik i rękawiczki :P

      Usuń
  3. narzutka ze skórzanymi rękawami - rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku ileż zakupów ;) Najbardziej podoba mi się sweter ze wspólnych zakupów i spódniczka skórzana. Wczoraj kupiłam taką na Asosie, mieli 20 % obniżki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne ciuszki kochana, czekam na stylizację :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne ciuszki ;) a najlepsza spódnica z eko skóry i płaszczyk;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super ciuszki ! pozdrawiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozmiar mi się zmienił. Muszę wszystko wymieniać na mniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to się obłowiłaś :) Najbardziej wpadł mi w oko niebieski sweterek z guzikami, szukam właśnie czegoś podobnego, bo wygląda schludnie i na pewno jest ciepły i wygodny zarazem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jest świetny. Uwielbiam go za nietypowy krój :) Lubię wszystko co mam oryginalne :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...