środa, 27 listopada 2013

Stylizacja 152 - blue collar

Kupiłam sobie ten sweterek za 19zł myśląc, że jest trochę cieplejszy. Okazało się, że bardziej przypomina marynarkę. Ale za to ciepłą marynarkę :) Strasznie podoba mi się to zapięcie z boku. Choć zajmuje dużo czasu :)
Od razu pomyślałam do tego zestawu o mojej błękitnej koszuli. Dawno jej nie nosiłam bo ta firma zawyża numerację i L tak na prawdę odpowiada europejskiej eMce :) Do tego wszystkiego dobrałam zimowe kozaki, które chciałam sprzedać, gdyż nie wydają się być wystarczająco antypoślizgowe. Musiałam jednak drugie zimówki oddać do reklamacji po zaledwie trzech wyjściach więc... pogodziłam się z tymi pierwszymi :) Będą stanowić moje awaryjne zimowe buty. A gdy dostanę pieniądze ze zwrotu, dołożę i kupię sobie jednak fajne skórzane.






Sweter - vinted.pl
Koszula - Abercrombie&Fitch
Jeansy - C&A
Kurtka - F&F
Komin - C&A
Kozaki - merg.pl
Torebka - allegro.pl
Zegarek - Gino Rossi
Stylizacja: blue collar?

13 komentarzy:

  1. ale Ci włosy rosną szybko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie obcięłam zaraz po tych zdjęciach :D

      Usuń
  2. Wygladasz jakos tak oficjalnie :-) bizneswomen :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek kochana jest po prostu świetny, faktycznie wygląda trochę jak marynarka .Super zakup !!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny jest ten sweterek i taki niecodzienny. Nad taką kurtką tyle że czerwoną też się zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w niej coś nie gra. Chciałam czarną i taką krótszą ale to chyba nie mój krój. Wygląda na za duża. Ale szkoda pieniędzy na nową

      Usuń
  5. Bardzo fajny ten sweterek, oryginalny i o to chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny sweterek, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny sweterek.
    Pozdrawiam.
    mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...