poniedziałek, 25 listopada 2013

Stylizacja 151 - czarne ponczo

Moja siostra kupiła sobie granatowe ponczo. Zapytałam czy mogłaby mi też kupić, gdyż codziennie bywa w centrum i przechodzi obok nowego outletu Terranova :) Na drugi dzień już miałam swój cieplutki czarny sweterek. Powiem wam, że wcale nie jest łatwo ubrać coś co nie ma rękawów :)
W tym sezonie jednak bardzo lubię luźne góry i wyślę, że to nie mój ostatni sweter o tym kroju :)









Ponczo - Terranova
Jeansy - C&A
Kozaki - Kari
Płaszcz - House
Torba - allegro.pl
Komin - nn
Naszyjnik - Sinsay
Zegarek - blink-bizuteria.pl 
czarne ponczo
Moja piosenka na dziś :)

Listen or download Imany Pray for help for free on Pleer

13 komentarzy:

  1. bardzo Ci ładnie :)
    uwielbiam chodzić na czarno ubrana ^^ nie po całości, ale odrobina czerni nikomu nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też rzadko jadę po całości :D Tak jakoś wyszło :D

      Usuń
  2. Śweitna torba !! :)

    Zapraszam Cię do mnie :)) http://zdeterminowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie czarny kolor ale ro już wiadomo ;) ja bym chciała nosic takie ponczo na skórzaną kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz?:) Właśnie się zastanawiałam nad tym :) Ubrałam ostatnio ogromny szal na płaszcz i właśnie trochę jak takie ponczo wyglądał. Zebrałam same komplementy :)

      Usuń
  4. o jak Ci ładnie w tej całej czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie kochana, ale ja Ciebie uwielbiam w kolorkach :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ponczo, ładnie wygładzasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz jak prawdziwa bizneswomen ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie lubię takie cieplutkie narzutko-swetry. Mam podobny z Zary, kupiłam go już chyba sto lat temu ale jest tak fajnyi pasuje mi do tylu rzeczy, że co sezon lecę po nim golarką by służył jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...