sobota, 23 listopada 2013

Stylizacja 150 - bordowa marynarka

Kolor bordowy zdecydowanie za mną chodzi tej jesieni :)
Kupiłam sobie bordową marynarkę w Pepco za całe 39zł :) Jest świetna, z miękkiego materiału. Mam taką samą czerwoną. Pewnie nie dobrałabym do niej granatowej bluzki gdyby nie fakt, że akurat miałam ją na sobie w momencie mierzenia :) Stwierdziłam, że nawet to do siebie pasuje, a dodatkowo wykorzystałam to, że nie jest jeszcze bardzo zimno i ubrałam botki zamiast zimowych kozaków :)





Marynarka - Pepco 
Bluzka - Tommy Hilfiger
Spodnie - C&A
Botki - kupbuty.com
Torba - allegro.pl
Zegarek - blink-bizuteria.pl 
bordowa marynarka

10 komentarzy:

  1. pięknie! uwielbiam bordowy kolor:)pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. No coś Ty, przecież wiadomo, że do bordo granat super pasuje;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor ;)
    Ale mnie Pepco przeraża jakością, a raczej brakiem jakiejkolwiek jakości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba pierwszy raz tam ubrania kupiłam. I super biustonosz push-up za 15zł :) Wszystko póki co sprawuje się idealnie :D

      Usuń
    2. ja kupiłam kostium kąpielowy, i po jednym użyciu do wyrzucenia, a kosztował 39 zł. Więc już tam więcej nic nie kupię. Ale fajne niektóre rzeczy mają ;)

      Usuń
  5. lubię bordo, zwłaszcza jesienią ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny żakiet:)

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No no no bardzo ładna ta marynarka i za tą cenę! Były inne kolory ? :P A poza tym fajnie że wzięłaś taką dopasowaną :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...