środa, 20 listopada 2013

Stylizacja 149 - shades of grey

Zamówiłyśmy sobie z Lilianną takie same narzutki u sprzedawcy na allegro. W końcu umówiłyśmy się na wspólną wysyłkę bo już kilka razy miałyśmy w planach, ale zawsze nam coś przeszkodziło :)
Sweterki okazały się warte swojej ceny i bardzo wygodne. Ja zaklepałam sobie szary bo to zdecydowanie mój kolor tej jesieni. Dziś więc stylizacja znów bez zbędnych kolorów :) Zegarek udało mi się zmniejszyć za 5zł więc koniec końców to co zaoszczędziłam na kupnie zostawiłam u zegarmistrza. Wspieramy lokalny biznes xD Dodatkową "ozdobą" zaś jest plaster pod tytułem "nie wkłada się rąk do rozgrzanego piekarnika" :)
W długi weekend wybraliśmy się do znajomych, którzy przeprowadzili się do nowego domu. Dużo jeszcze zostało do zrobienia, ale ważne, że w końcu po 6 latach od ślubu wynieśli się na swoje. Mieszkanie z teściami nie jest dobre dla żadnego małżeństwa. W tym momencie możecie zacząć mi współczuć :)
Powtórzyłam ten zestaw kilka dni później i chyba ze cztery koleżanki powiedziały mi że super wyglądam :) Nagle wszyscy zauważyli, że schudłam. Było mi miło choć nie lubię być w centrum zainteresowania więc szybko uciekłam :)
  





  


Narzutka - allegro.pl (40zł)
Jeansy - C&A (65zł)
Bluzka - allegro.pl (25zł)
Kozaki - Kari (159zł)
Torebka - allegro.pl (55zł)
Płaszcz - House (69zł)
Zegarek - blink-bizuteria.pl (34zł)
Bransoletka - Charms (prezent)
Razem 447zł 
shades of grey - MODNAPOLKA.pl
Odwiedziliśmy mojego ulubionego rudzielca :) Spędziłam dwie godziny bawiąc się z Olgą klockami i czytając jej bajki o zwierzątkach, których i tak jeszcze nie rozumie :)

12 komentarzy:

  1. Na tobie ten szary fajnie wygląda ;) Nadal mnie kusi :P hihi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ta twoja szara narzutka fajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie Ci w tej narzutce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta narzutka jest przepiękna! Ślicznie w niej wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  5. mam bardzo podobną narzutkę , również kupioną przez Allegro - jestem bardzo zadowolona z tego zakupu.
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta narzutka :-). Super w niej wyglądasz :-) a czy mogłabyś mi podać nazwę sprzedawcy? Też bym sobie taką zamówiła a dobrze wiedzieć gdy sprzedawca jest już sprawdzony :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...