wtorek, 19 listopada 2013

Stylizacja 148 - różowy oversize

Według mnie to jedyny gruby sweter, w którym dobrze wyglądam :) Mam jeszcze kilka, ale plecione warkocze na swetrach to nie jest coś dla mnie. Przy mojej figurze o wiele lepiej sprawdzają się cieniutkie lejące tkaniny. "Eteryczne" wręcz bym powiedziała. Niestety zimę też trzeba jakoś przetrzymać. Nadal więc poszukuję czegoś co mnie ogrzeje i nie sprawi, że będę wyglądała na dwa rozmiary większą :) Trwają poszukiwania ciepłej zimowej spódnicy/sukienki i swetrów :)
No i niestety zaczął się sezon na "domowe" zdjęcia :) I tak przyszedł później niż rok temu (przypominam, ze wtedy śnieg padał już 28 października!) i mam nadzieję, że to nie oznacza, że zima znów potrwa od stycznia do kwietnia :P






Sweter - Cubus
Jeansy - C&A
Torba - Atmosphere
Buty - Kari
Naszyjnik - Sisnay
Zegarek - Gino Rossi
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

18 komentarzy:

  1. Bardzo Ci pasuje ten sweter, jest bardzo ładny:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie nawet w domu jest za ciemno na zdjęcia... nie chcę śniegu. dziś jadę zmienić koła na zimowe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już jeżdże na zimówkach :) Nic mnie nie zaskoczy :)

      Usuń
  3. Powiedziałabym, ze ten sweter nie tylko nie pogrubia, ale chyba nawet wysmukla. Bardzo fajnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję :)
      Czyli wystarczy tylko unikać grubych warkoczowych splotów :)

      Usuń
  4. mój radar nastawił się na naszyjnik i wzroku oderwać nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe na dwóch pierwszych zdjęciach wyglądasz o 5 lat młodziej (albo mi się tylko zdaje bo za dużo % wypiłam :P). Ładnie ci w różowym,tak kobieco i zwiewnie ;) A co cię ma teraz niby pogrubiać jak tyle schudłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie bez sensu sobie dodac kg ubraniem :P
      Co ty pijesz w środku tygodnia? :P

      Usuń
    2. Lepsze pytanie to by było z kim :P

      Usuń
  6. Hello Corba,

    I'm Valencia, the community manager of WhatIWear. I checked out your blog, and I think your style is awesome! It should be seen by more people! That's why I'd like to invite you to WhaIWear.com. With 1,5 million page views a month, WhatIWear.com is the leading street style website in Asia. Plus, we're still growing, so it's perfect for rising fashionistas to have their chance to SHINE at the spotlight.

    Maybe you can post these pics as your first looks on WhatIWear? I bet our members will be rooting for you as well!

    We cannot wait to see your awesome style.
    Click www.whatiwear.com to get started.


    See you soon,
    Valencia
    Community manager

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest ten sweter, noś jak najczęściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie :)))

    Obserwuję ;))
    I zapraszam do siebie :)) http://justemois.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyszłaś na tych zdjęciach kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. sweterek jest śliczny, kolor jest boski :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...