niedziela, 17 listopada 2013

Stylizacja 147 - pod palmami :)

 Tydzień temu wybraliśmy się ze znajomymi do Palmiarni w Gliwicach. Ponura pogoda skłoniła nas do ucieczki w tropiki :) Oglądanie wielu egzotycznych gatunków roślin w jednym miejscu było fascynującym przeżyciem. Najbardziej jednak podobały mi się... rybki :)
Zaś mój zestaw na ten dzień to "zwyklak" wybrany pół godziny przed wyjściem na zasadzie - maksymalnie 3 kolory :) Moja ulubiona zasada ^^ 






 Bluzka - Tommy Hilfiger
Jeansy - C&A
Kardigan - C&A
Botki - kupbuty.com
Torebka - Butik
Pierścionek - allegro.pl
Komin - C&A
Zegarek - Gino Rossi
pod palmami :) - MODNAPOLKA.pl







10 komentarzy:

  1. z chęcią wybrałabym sie do palmiarnii, chociaż kojarzy mi się z pewnym serialem z tvn :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się na ogół trzymam tej zasady, bo wtedy nawet, gdy przesadzę z fasonem bądź strukturami stroju, to całość się broni właśnie minimalną ilością barw.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chyba przez przypadek ubrałam się w trzy kolory :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja palmiarnia w Parku Oliwskim jest jednak ładniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba sama sobie otworzę taki ogród bo jesień mnie przygnębia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z ta wyprawą do Palmiarni Super!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...