czwartek, 14 listopada 2013

Stylizacja 146 - mała czarna

Wylicytowałam na allegro za 16zł świetną czarną sukienkę. O tym konkretnym sprzedawcy dowiedziałam się z bloga jednej z moich czytelniczek i muszę przyznać, że sklep janexnet ma bardzo ciekawy asortyment. Sprzedaje odzież używaną, choć ta konkretna sukienka była akurat nowa z metką. Jestem bardzo zadowolona z zakupów u nich i na pewno będę obserwować aukcje ;)
Do zestawu dobrałam marynarkę również kupioną kiedyś na allegro i nowe kozaki, które okazały się na szczęście bardzo wygodne. Myślę, że idealnie sprawdzą się zimą. Sama sukienka na żywo wygląda o wiele ładniej, ale jakoś tak zdjęcia na szybko wyszły :)






Sukienka - allegro.pl (janexnet)
Marynarka - allegro.pl
Kozaki - Kari
Torebka - Atmosphere
Bransoletka - Charms
  little black (autumn) dress - MODNAPOLKA.pl

12 komentarzy:

  1. czerwona marynarka marzy mi się!
    świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna, zwłaszcza w połączeniu z czerwoną marynarką :) fajnie też ci w tej długości sukienki, a janexnet to polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nareszcie odpowiednia długość sukienki :) Wyglądasz szczuplutko jak modelka :) Naprawdę rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz! buty mi się bardzo podobają i sukienka również..:)

    +zapraszam na konkurs do wygrania biżuteria(proste zasady)

    pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faje połączenie :)
    U Ciebie kwiatki kwitną? Jejku, zabierz mnie do siebie :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też się zdziwiłam :) To chyba takie jesienne :)

      Usuń
  6. jak ja bym chciała mieć przylegające kozaki żeby to wyglądało tak ładnie na nodze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa a ja bym chciała zapinać się ze spodniami bez obawy o zamek

      Usuń
  7. Sukieneczka bardzo mi się podoba, kozaki również - są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post and blog! Lets follow each other? Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękujemy za miłe słowa dotyczące naszego asortymentu.zapraszamy serdecznie na zakupy,codziennie ponad 1000 zupełnie nowych ciuszków.zapraszamy również do konkursu karnawałowego.szczegóły na facebooku

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...