środa, 13 listopada 2013

Stylizacja 145 - Ania w wersji folk :)

Tak jakoś mi się ta nowa torebka skojarzyła z chustką, którą moja siostra dostała będąc we wrześniu na weselu w Szczyrku :) Wiele tych filcowych toreb można kupić właśnie z takim wzorem ni to góralskim ni to nie wiadomo jakim ;) Stwierdziłam więc, że pójdę w tę stronę i założyłam chustę jako apaszkę. Swoją drogą chyba takie były modne jakieś 4 lata temu z tego co pamiętam. 
I te wielkie czerwone korale :) Nawet chyba mam je jeszcze gdzieś w pudełku. A płaszcz kupiłam w Zakopanem, więc też się liczy :)
Żeby było dosłownie dodałam drewniany ręcznie malowany pierścionek, który kupiłam... nad morzem. I tak mi się skojarzyło... wiecie dlaczego górale mają muszelki na swoich kapeluszach? Nam powiedziała kiedyś polonistka. Myślę, że większość ludzi się nad tym nie zastanawia :) Polecam, warto sobie poczytać :)








Koszula - nn (allegro.pl 15zł)
Płaszcz - House (69zł)
Jeansy - C&A (65zł)
Torba - allegro.pl (55zł)
Botki - renee.pl (ok 80zł)
Apaszka - pożyczona od siostry
Pierścionek - nn (2,50zł)
Razem ok 286zł
Ania w wersji folk :)

10 komentarzy:

  1. Świetny szal, bardzo lubię elementy folkloru w stylizacjach :)
    Pozdrawiam serdecznie
    zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wszystko połączyłaś. Ładnie wyglądasz.
    Pozdrawiam.
    mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladnie,torba pasuje do husty,podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta świetnie ożywia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja i mimo iż w czerni to ta szara chusta fajnie rozjaśnia całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz naprawdę fantastycznie, a taka filcowa torba mi się marzy :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...