poniedziałek, 11 listopada 2013

Stylizacja 144 - mała czarna... pepitka :)

Uwielbiam peptikę, a mało chodzę w tej marynarce. Wydaje mi się jakaś taka za elegancka na codzienne wyjścia (mówi to osoba, która na co dzień nosi koszule xD) i nie pasuje mi do zakładania pod płaszcz. Używam jej więc jako kurteczki. Zrobiło się jednak zimno więc pod spód musiałam ubrać ciepłą bluzkę, która jest magiczna bo od wewnątrz ma wszyty niewidzialny polarek :) Taka moja mała sztuczka :)







Marynarka - NEXT (allegro.pl 30zł)
Spódniczka - allegro.pl (37zł)
Buty - Biedronka (35zł)
Torebka - allegro.pl (54zł)
Bluzka - allegro.pl (25zł)
Rękawiczki - nn (17zł)
Zegarek - Gino Rossi (prezent)
Razem 198zł
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

8 komentarzy:

  1. Świetny zestaw:), i do tego w promocyjnych cenach:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja pierwsza myśl jak zobaczyłam zdjęcia to : ooo jak sweet :D
    Bardzo fajnie ci w tej marynarce ;) w ogóle widać jak zeszczuplałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W spódnicy przeważnie wyglądam szczuplej :) A K powiedział, że jego babcia takie marynarki nosiła :P

      Usuń
  3. Uroczo, jakoś z Paryżem mi się skojarzyło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spódniczka, właśnie czegoś takiego szukam! :)

    odp. Co do płynów micelarnych to lubię właśnie ten z Bourjoius ewentualnie micel z Biedronki. Nie wyobrażam sobie zmywania makijażu bez niego, dopiero potem żel :). Czy potrzebujesz czegoś jeszcze? ;) Ja proponuję Ci właśnie spróbować takiego płynu (oprócz tych, np. z L'Oreal ok.14 zł, Tołpa 20zł - na promocjach nawet za 10zł). Rival de Loop jest w Rosmannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, dopiszę sobie do listy zakupów do Rossmanna :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...