niedziela, 10 listopada 2013

Stylizacja 143 - granatowe botki... po raz drugi :)

Zamówiłam sobie na allegro.pl filcową torbę, która prześladowała mnie już jakiś czas. Wahałam się, gdyż mam już ze dwanaście torebek i nie mam nawet gdzie wszystkich nosić (szczególnie tych, które nie mieszczą A4). Torba jednak okazała się strzałem w dziesiątkę. Jest sztywna, wszystko fajnie się w środku układa. łatwo znaleźć to czego się szuka, a zawsze mam z tym problem. 
"No gdzie są te klucze?"
Wydaje mi się, że torba nie jest taka jasna jak wyszła na zdjęciach. Nawet nie wydaje mi się, na pewno jest ciemniejsza. Ale tak to już jest z aparatami :) Nadal zastanawiam się nad nowym :) Aczkolwiek wszyscy są przeciwko mnie :P Że niby nie potrzebuję. Ach...






Kardigan - C&A
Top - z szafy mamy :)
Jeansy - C&A
Botki - kupbuty.com
Torba - allegro.pl
Komin - C&A
Bransoletki - by Dziubeka / hand made
Zegarek - Gino Rossi
November - MODNAPOLKA.pl

12 komentarzy:

  1. Super wyglądasz - zresztą jak zawsze :) Idealnie trafiłaś w mój gust :)

    Zapraszam także do siebie

    http://www.daariaaa.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglada ta torebka:-) nie chwal jej tyle bo zgapie w koncu:-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie na żywo wygląda sto razy lepiej :D

      Usuń
    2. No myslalam ze sie nia pochwalisz jak jechalismy do Palmiarni a tu kicha :-P

      Usuń
    3. Bałam się że mi ją weźmiesz :D :D
      A tak serio to w weekendy wole małe torebki

      Usuń
    4. Tiaaaa a potem nie masz parasola :D Dobrze, że nie prostowałaś w sobotę włosów :D

      Usuń
  3. Torebka bardzo fajna, ciekawa jestem jak będzie się sprawiała na dłuższą metę. I ogólnie bardzo mi się podoba Twój dzisiejszy strój.

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka jest bardzo fajna, a nowym aparatem to twardo stój przy swoim bo nowy zawsze się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się kiedyś filcowa szybko rozwaliła,ale Twoja znów kusi-bo wyglądają one świetnie. W ogóle cały zestaw bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się boję o tę torebkę bo nie była droga ;) Ale wygląda porządnie :) I jest bardzo wygodna bo materiał jest sztywny i wszystko co do niej włozę zostaje na miejscu :) Koniec poszukiwań kluczy czy telefonu :D

      Usuń
  6. Bardzo fajne połączenie szarości z granatem kochana :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...