środa, 6 listopada 2013

Stylizacja 142 - marmurkowa koszula i (w końcu) brązowe dodatki

Mam dużo brązowych rzeczy, gdyż dwa lata temu miałam "fazę" na ten kolor. W tym roku jednak jakoś zapominam o brązach i beżach. Podobają mi się na kimś innym, ale nie ja umiem ich łączyć. Postanowiłam więc w końcu odkurzyć jedną z moich ulubionych torebek, której nigdy przenigdy się nie pozbędę bo ma wartość sentymentalną :) Nadal pamiętam przemiłą Azjatkę, która mi ją sprzedała w butiku w SoHo i moje próby upchnięcia jej do walizki na kilka godzin przed wylotem do Polski :)
Już tradycyjnie połączyłam ją z brązowymi botkami. Podobno od tego sezonu już można dobierać buty do torebki :D Tak słyszałam.








Koszula - Tally Weijl
Kurtka - F&F
Jeansy - C&A
Botki - H&M
Torba - pamiątka z Nowego Jorku ;)
Komin - H&M
Zegarek - sammydress.com
Stylizacja: marmurkowa koszula

10 komentarzy:

  1. Świetne dobrze dopasowane jeansy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super dopasowane kolory, świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula jest naprawdę ciekawa, inna niż te wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To się cieszę w takim razie :)

      Usuń
  4. muszę przyznać że to jeden z najlepszy strojów jakie u Ciebie widziałam :D bardzo ładnie wyglądasz! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się koszula i torebka:) świetnie wyglądasz:) Pozdrawiam i zapraszam Cię na recenzję Paryskiego Szyku. Może Cię zainteresuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw ;) koszula super

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzy moje najulubieńsze kolory :D Szary, czarny i brązowy :) Jak dla mnie świetne połączenie :D No i widzisz jak mi szara torebka do brązu nie może pasować :P może :P hehehe :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula i chustą wygrałaś tę stylizację:)

    pozdrawiam i zapraszam na www.esterlifestyle.com

    xxx
    E

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...