wtorek, 5 listopada 2013

Stylizacja 141 - pink waterfall

Prezentuję dziś zestaw jeszcze październikowy, którego nie miałam okazji wam pokazać. W końcu znalazłam coś, do czego pasuje różowa narzutka kupiona na vinted.pl. Właściwie to już chciałam ją sprzedać, bo nie wiedziałam jak ją nosić. Okazało się jednak, że jest bardzo wygodna, a zarazem efektowna.
Nie spodziewałam się, że jeszcze w tym roku założę baleriny. Przedostatni tydzień października był jednak na tyle ciepły, że nawet z kurtki zrezygnowałam :)
Zdjęcia robione wyjątkowo rano i przy słońcu dlatego taka blada wyszłam :) Nie mam worów, takie mam kości i często odbijające słońce sprawia takie wrażenie :/ Tak jakbym nie miałam wystarczających problemów z cerą.


 




Narzutka - H&M
T-shirt - Reserved
Torba - Atmosphere
Jeansy - Sinsay
Baleriny - nn
Bransoletki - Charms / Lokaah
Zegarek - Gino Rossi
pink waterfall - MODNAPOLKA.pl

22 komentarze:

  1. bardzo fajna stylizacja, lubie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, proszę, nie odbierz tego źle :( Ale powinnaś używać korektora i wysypiać się, bo Twoje oczka są bardzo podkrążone :( Obejrzyj sobie pierwszy sezon "Kliniki urody". Nie pamiętam, które odcinki, ale są bardzo przyjemne, krótkie i dają dużo porad :) Na tvn playerze możesz obejrzeć za darmo.
    A co do pudrowej narzutki: pasuje do czarnego, granatowego, białego, ogólnie do ciemnych kolorów ;) Wygląda świetnie i na pewno z niej nie rezygnuj! :) Przyda się latem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kiedyś pisałam że mam takie kości. Nic z tym nie zrobię. Czasem tego tak nie widać na lepszej jakości zdjęciach

      Usuń
    2. Ajj to przykro mi :( Sama mam z tym problem - kiedy śpię zbyt krótko lub zbyt długo, od razu to widać pod moimi oczami.

      Usuń
    3. Jak zbyt długo to też? To współczuje :) Ja próbowałam korektora ale wręcz można było powiedzieć że było gorzej :) Niestety taką mam twarz. Od zawsze :D

      Usuń
    4. Cieszę się, że nie masz z tym problemu i spokojnie każdemu wyjaśniasz, dlaczego tak jest ;) Najważniejsze, to akceptować siebie i mieć pozytywne podejście do świata :D

      Usuń
  3. ładna narzutka:) całość fajnie zestawiona:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak dziewczęco w tej narzutce ;) Ładnie :) i bardzo fajnie te spodnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zastanawiam się co masz na myśli mówiąc 'takie masz kości' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Policzkowe :) Już chyba kiedyś gadałyśmy o tym :) Nie mam worów pod oczami z niewyspania czy coś. Po prostu przez delikatnie odstające kości skóra pod oczami jest cienka i naciągnięta (tak zgaduję) i nie da się tego zatuszować korektorem :D

      Usuń
    2. tak właśnie kombinowałam jakie Ty masz kości że Ci puchną :D. na zdjęciach to raczej widać tak jakbyś miała płytkie kości i Ci skóra pod oczami tak puchnie bo nie jest na równi z kośćmi. ja na szczęście mam sine pod oczami, ale też nie tuszuję tego, za leniwa jestem :)

      Usuń
    3. No to już sama nie wiem :P Ale mam tak od zawsze. Gdybyś widziała moje zdjęcie komunijne hahaha zombie

      Usuń
    4. jak byłam młodsza miałam większe wory niż teraz :D mój tata zawsze mówił że ja to pewnie jestem chora xD.

      Usuń
  6. podoba mi się, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zegarek i fajnie wyglądasz :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    http://www.daariaaa.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super t- shirt kochana :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja siostra ma podobny problem z takimi kośćmi pod oczami,ciągle wygląda na niewyspaną. Ma taki świetny korektor- Skin Food tylko na E-bayu,ale ceny niezbyt wygórowane, na nią super działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa nazwa :) Ja już wypróbowałam kilka. I takie drogie markowe i takie za kilka złotych. Takie rozświetlające pod oczy tylko pogarszaja sprawę bo zwracają uwagę na tę partię twarzy :(

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te spodnie, a raczej ten zamek na dole, fajnie je ozdabia :)
    Lubię tą Twoją koszulkę, już parę razy ją pokazywałaś i wygląda na to, że pasuje do wielu zestawów :) Całość bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że zapadła ci w pamięć :) Tak, jest świetna i uniwersalna a przy tym jestem bardzo mile zaskoczona jakością

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...