niedziela, 3 listopada 2013

Stylizacja 140 - granatowe botki

O moich granatowych botkach przypomniałam sobie już dawno, ale dużo czasu zajęło mi zmobilizowanie się by pójść po nie na strych :)
W końcu zebrałam się na zmienienie zawartości szafki na buty z letniej na jesienną. Wyniosłam w pudłach na górę sandały, a wróciłam z dawno zapomnianymi botkami :) 



 



T-shirt - Reserved
Kardigan - C&A
Jeansy - Sinsay
Botki - kupbuty.com
Torba - allegro.pl
Komin - C&A
Zegarek - Gino Rossi
Bransoletka - by Dziubeka

Stylizacja: granatowe botki

10 komentarzy:

  1. żebym to ja miała strych...ech

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój kuzyn obecnie się przeprowadza i pożyczył sobie u nas trochę miejsca na strychu na rzeczy, które mu się nie zmieściły do tymczasowego mieszkania ;) Czasem mam ochotę iść na strych i pobawić się domkiem dla lalek jego córek :D Nigdy nie miałam takiego fajnego drewnianego ^^

      Usuń
  2. Zegarek jest przepiękny, zdecydowanie przyciąga mój wzrok :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wczoraj przymierzyłam z 30 par butów w 4 sklepach i nic nie znalazłam a szukałam butów podobnych do twoich. Twoje buty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już pod koniec września zrobiłam taką wymianę. A botki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zbierałam baardzo długo. Zresztą więkosc butów jesiennych miałam na dole. Tylko o tych granatowych zapomniałam ;) Nosiłabym je teraz codziennie :D

      Usuń
    2. To noś bo są świetne :)

      Usuń
  5. rewelacyjna torebka, uwielbiam taki wzór :) buźka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...