piątek, 29 listopada 2013

Rzut ona na garderobę... Natalii Boskiej

Sam serial już mi się znudził i po drugim sezonie przestał być śmieszny. Zawsze zwracałam jednak uwagę na garderobę matki Boskiej :) Muszę przyznać, że nigdy nie lubiłam Kożuchowskiej, ale jedno co trzeba jej przyznać to, że ma świetną figurę. I nowa krótka fryzurka też jest bardzo twarzowa.
Jeśli chodzi o styl Natalii to niewątpliwie widać, że serial współpracuje z jedną marką :)
Trzeba przyznać, że stylistka dobiera jej ciekawe zestawy. Choć chciałabym wiedzieć, która kobieta chodzi po domu w apaszce? :)







Co bym przygarnęła dla siebie?
Marynarki noszone na zwykły t-shirt z nadrukiem, szczególnie tę miętową, subtelne rockowe dodatki w postaci czarnych paznokci czy skórzanych spodni i rozkloszowane spódniczki w połączeniu z koszulami :)

7 komentarzy:

  1. w serialach to jest wszystko ;)
    maja czas na wszystko, czy to rano czy też w nocy zawsze umalowani i uczesani ;) i miliony kreacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi także podoba się jej styl ubierania tzn. Natalii Boskiej w serialu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak jest Boska to musi chodzić w apaszkach ;) Może ja dziwna jestem,ale jak jestem w domu to noszę rzeczy wygodne, a nie modne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aja tam nadal od czasu do czasu lubię oglądać ten serial, może dlatego,że natrafię na niego raz na dwa miesiące ;P A poza tym ja tam żadnych aktorów nigdy nie kojarzę :P Więc lubię nie lubię ją, ale stylizacje fajne ma w serialu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba przyznać, stylizacje świetne, bardzo rzadko oglądam ten serial, ale jak dla mnie to jeden z najbardziej udanych w Dwójkowej fabryce.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nadal oglądam ten serial, jest boski ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam jej ubrania! Tutaj to jest moja ulubiona jej stylizacja http://seenonscreen.pl/skorzana-spodnica-natalii-boskiej/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...