sobota, 16 listopada 2013

Rzut oka na garderobę... Blair Waldorf

Jakiś czas temu przeglądałam na vinted.pl forum, na którym dziewczyny wypowiadały się kim się inspirują jeśli chodzi o kolekcjonowanie garderoby. Zastanowiłam się nad tym i stwierdziłam, że... nie lubię się inspirować. Wiele rzeczy nie pasuje do mojej figury i nawet jeśli widzę coś fajnego na innej osobie to nie próbuję tego kopiować bo wiem, że nie będę wyglądała tak fajnie.
Muszę jednak przyznać, że jest kilka znanych osób, których styl bardzo mi odpowiada. Często są to... postaci fikcyjne :) Nową serię postów na blogu zacznę więc od... Blair Waldorf.
Nie jestem fanką "Plotkary". Będąc w USA obejrzałam trzy pierwsze sezony bo na campie wieczorem nie było absolutnie nic do roboty ;) O wiele bardziej wolałam książki, które pochłonęłam wszystkie.
Samej postaci Blair też nie lubię choć muszę przyznać, że aktorka bardzo dobrze wcieliła się w rolę :)
Podoba mi się za to styl ubierania Blair. Dopasowany, przesadzony, grzeczny i zalotny jednocześnie. Czasami zbyt dosłowny :) Taka uczennica, która ma swoje za uszami :)
Uwielbiam jej plisowane spódniczki, płaszczyki, koszule, opaski do włosów i kapelusze :) Choć żadnego z zestawów pewnie bym nie skopiowała :)









Moi faworyci to zdecydowanie koszula w pepitkę, płaszczyk-ponczo z drugiego zdjęcia i ten szary przedostatni, a także plisowana granatowa spódniczka i czerwony kapelusz :)







3 komentarze:

  1. Takie lata 60 widzę w jej stylu goszczą :) Ładnie,Ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam na gwiazdy nie patrzę :P Ale te ponoczo urocze :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...