piątek, 1 listopada 2013

Październik - zakupy


1. Zimowe kozaki (merg.pl 74zł)
Skorzystałam z przeceny i zniżki 5% do pierwszego zamówienia :) Nie są idealne, boję się, że będą śliskie, ale za to są ocieplane na całej długości :)
2. Bluza z sercem Diverse (vinted.pl 44zł z przesyłką)

Chciałam ją kupić już w zeszłym roku w sklepie, ale ciągle żal mi było pieniędzy ;) Okazała się bardziej dopasowana niż wydawało się to na zdjęciu, ale jestem zadowolona. Jest bardzo miła w dotyku.
3. Botki Biedronka (34,99zł)

4. Kozaki (Kari 159zł)
Nie mogłam obok nich przejść obojętnie. Zaczęłam żałować, że kupiłam te z merg.pl. Pewnie zostawię sobie obie pary by zimą nie chodzić w jednym i tym samym :)
5. Rękawiczki (Kari 12zł)
Szukałam takich rok temu. Mam nadzieję, że będą cieplutkie :)
6. Zegarek (blink-bizuteria.pl 34zł z wysyłką)
Niestety okazał się za duży i wygląda na mnie jak stary Rolex dziadka :P Nie wiem czy da się bransoletkę skrócić.
7. Filcowa torba (allegro.pl 55zł z wysyłką)
Będąc w Gdańsku upatrzyłam sobie taką małą okrągłą torebeczkę, ale stwierdziłam, że i tak torebek mam już za dużo. Zwłaszcza, że te małe leżą głównie w szafie, gdyż nawet w weekendy, gdy nie mam zajęć noszę ze sobą duże torby bo lubię mieć wszystko przy sobie. Gdy więc zobaczyłam taką dużą filcową torbę u mojej koleżanki od razu chciałam mieć taką samą. Najpierw jednak dobrze ten zakup przemyślałam. Nie lubię mieć tego co wszyscy ;) Fascynacja szarym kolorem zwyciężyła :)
8. Bluzka w paski F&F (vinted.pl 14zł z wysyłką)
Już wiem dlaczego ktoś chciał ją sprzedać. Jest z tego okropnego śliskiego materiału, który podkreśla boczki :P
9. Czarne rurki (C&A 64,90zł)

A na koniec moje zakupy z kuponami zniżkowymi InStyle. Więcej na ten temat mogliście przeczytać w poście tutaj.

10. Dżinsy z zipami Sinsay (55,99zł)

11. Naszyjnik Sinsay (5,59zł)

12. Chabrowe dżinsy C&A (51zł)

13. Granatowy komin C&A (22,30zł)

14. Bransoletka by Dziubeka (39zł)
Trochę żałowałam jej zakupu bo planowałam kupić z zawieszką trefl, ale nie było. A z serduszkiem już jedną mam (beżową ze złotym). Gdy porównałam je w domu okazało się, że kolor niewiele się różni (ta poprzednia niestety szybko się ściera), więc różni je tylko kolor zawieszki. No ale już trudno ;)

Tydzień później wybrałam się drugi raz na zakupy z kuponami. Tym razem zrealizowałam jednak tylko dwa (w Home&You i Tally Weijl).

15. Bluza-sweter LC WAIKIKI (57zł)

16. Szara dżinsowa koszula Tally Weijl (63,95zł)

11 komentarzy:

  1. Dużo tych zakupów :)Ale udane.

    OdpowiedzUsuń
  2. ta jeansowa koszula ciągle mnie zachwyca. ja do tej pory nie trafiłam na kozaki zimowe bo teraz mało które są ocieplane i wyglądają na porządnie wykonane :/ a kupić po to żeby mi zaraz przemokły to podziękuję. ten zegarek da się zmniejszyć bo mam swój na takiej samej bransolecie i spokojnie poszłam do zegarmistrza i mi skrócił bransoletkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zauważyłam ze na wszystkich aukcjach obojętnie jaka to strona pisze że można je skrócić. Czyli wszystkie są takie wielkie :/ No cóż, w innym mi padła bateria wiec i tak czeka mnie wizyta u zegarmistrza ;)
      A te moje kozaki właśnie ocieplane na całej długości są :) W tym sklepie Kari właśnie wszystkie takie były. Ale nie wiem czy jeszcze gdzieś ten sklep jest bo przed otwarciem Galerii katowickiej u nas w ogóle go nie znałam.

      Usuń
    2. byłam w tym kari, ale wydaje mi się że to czysta chińszczyzna dlatego nie brałam pod uwagę żadnych butów, może bym wzięła gdyby mi się chociaż jakieś podobały ale żaden wzór mi nie odpowiadał.

      Usuń
    3. A to mi wiele :) Jeszcze nie nosiłam moich kozaków ale moja siostra z botków jest zadowolona :)

      Usuń
    4. z resztą ja szukam kozaków na moją 31 cm łydkę xD nie chcę szerszych

      Usuń
    5. Aa no moja siostra me ten problem. Nie dość że rozmiar 41 którego często nie ma to jeszcze ma chude łydki i w każdych kozakach wygląda jak w kaloszach :D

      Usuń
  3. Buty świetne;) Ja teraz mam fazę na szukanie płaszczyka ten co oglądałam w Sinsay jak byłyśmy razem na zakupach okazał się straszny po przymierzeniu :/
    Choć ja pewnie i tak będę musiała zainwestować w buty na zimę ... aż mi się odechciewa ... . A torebka cudna :D To ci już pisałam i podsunę ją G. do kupienia na święta :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Rękawiczki słodkie:) A sweterek podobny do tego bordowego widziałam w Stradivariusie :)

    Trafiłam do Ciebie z Vinted, pozdrawiam i zapraszam ;)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy są świetne, a taką filcową torbę chciałabym i ja :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...