środa, 2 października 2013

Wrzesień - zakupowe nowości


1. Bluzeczka Disney (vinted.pl 14zł z przesyłką)
Kupiona jako piżama :)
2. Miętowy sweterek George z rękawem 3/4 (vinted.pl 15zł z przesyłką)



3. Różowa narzutka H&M (vinted.pl 20zł z przesyłką)

4. Sweter Reserved (vinted.pl 25zł z przesyłką)



Te łaty na łokciach nigdy mi się nie podobały, ale jakoś gdy zobaczyłam ten sweter to od razu miałam kilka na niego pomysłów. Między innymi zobaczyłam go z moimi ćwiekowanymi kozakami. Tak, na zimę :P
Za tę cenę się opłacało :)
5. Apaszka w kratę (prezent)
Kuzynka przywiozła mi z Niemiec. Bardzo podoba mi się jej kolor i nigdzie nie ma metki więc nie można powiedzieć, że to podróbka ;)
6. Czarna spódnica (allegro.pl 38zł z przesyłką)
W stylizacji TUTAJ
7. Portfelik jelly (vinted.pl 10zł z przesyłką)
Szukałam takiego od jakiegoś czasu - potrzebuję czegoś, gdy wybieram małą torebkę, do której mój ogromny portfel się nie mieści :)
8. Bluzka Tommy Hilfiger i koszula khaki Style&Co (vinted.pl 50zł z przesyłką)



Znów zdecydowałam się na zakupy u jednej vintedzianki by wyszło taniej :) Granatowej bluzki nie potrzebowałam bo ostatnio wszystko mam granatowe ale stwierdziłam, że przyda mi się taki basic pod marynarki :) Koszula/kurtka khaki (była na mojej liście must have) okazała się trochę luźna. Widzieliście ją już w stylizacji TUTAJ. Zastanawiam się czy zostawić czy kupić jednak zwykłą koszulę w tym kolorze.
9. Szary sweter-sukienka marki TU (allegro.pl 22zł z przesyłką)

Zrealizowałam kolejny punkt listy MUST HAVE :) Będzie świetny do legginsów i kozaków :)
10. Czarne botki (sellyo.pl 58zł z przesyłką)
Również z listy :) Zrealizowałam kupon -10%. Co prawda na jesień marzyły mi się inne ale wszędzie teraz króluje właśnie taki styl motocyklowy. Bikery, workery i inne -ery, a ja chciałam zwyczajne botki :P Mam nadzieję, że te będą mi pasować do większości rzeczy :)
11. Sweter Cubus w kolorze pudrowego różu (vinted.pl 30zł z przesyłką)


12. Czarne kalosze (Biedronka 43zł)
Narzeczony mnie na nie namówił bo nie była pewna czy będę w nich chodzić. Na wiosnę ciągle przemakały mi buty, ale tym razem kupiłam sobie powyższe botki więc nie będzie tak źle. Koniec końców stwierdziłam, że i tak to najtańsze kalosze jakie spotkałam. Choćbym miała w nich wyjść tylko kilka razy to i tak się opłacało :)
13. Beżowa spódnica (Biedronka 10zł)

Ja to nawet do Biedronki nie mogę iść i nie kupić ciuchów :) Była jakaś przecena rzeczy, które się nie sprzedały i wzięłam w ciemno rozmiar L (największy jaki był). Przymierzyłam dopiero w domu. Narzeczonemu się podoba, a ja stwierdziłam, że zostawię ją na wiosnę gdy jeszcze trochę schudnę.
14. Bluzka z piórami Gina Tricot (vinted.pl wymiana)

12 komentarzy:

  1. moje ulubione notki :D
    ten sweter pudrowy i szary bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia bluzka świetna :-)
    Zapraszam do mnie na jesienną wyprzedaż szafy: Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładny jest różowy sweter i buty.Zapraszam na nowego posa ;)

      Usuń
  3. Świetny jest ten sweterek w kolorze pudrowego różu :) i apaszka - śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalejesz z tymi zakupami :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ileż zakupów ;)ja jestem mało zorientowana-nie bij, ale co to jest ten Vinted? Sklep, czy to się wymienia/kupuje ciuchy używane od kogoś? Wiem, wiem głupia jestem,ale nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Portal jak szafa.pl gdzie wszyscy się przenieśli gdy na tej pierwszej wprowadzono prowizję za sprzedaż ^^

      Usuń
    2. A to już rozumiem, bo tyle rzeczy z tego masz myślałam,że to sklep ;) Ależ głupia jestem ;)

      Usuń
  6. mnie tam się łaty na rekawach podobają :) i też poluję na czarne kalosze, mam już upatrzone na allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zawsze wszystko mi sie podoba, a z drugiej strony tez mam taki sweter a'la sukienka tylko zielony :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...