wtorek, 29 października 2013

Stylizacja 138 - Ulubiona marynarka :)

Tydzień temu postanowiłam, że muszę nosić więcej kolorowych rzeczy. Zaczęłam od mojej ulubionej czerwonej marynarki, którą pokazywałam już w dwóch stylizacjach (tutaj i tutaj). Jest z miękkiego materiału, który się nie gniecie i idealnie pasuje do noszenia na co dzień. Do tego biedronkowe botki tym razem po raz pierwszy ze spodniami. Idealnie się sprawdzają nawet na dłuższe spacery. Niski obcasik jest bardzo wygodny i stabilny.




Marynarka - allegro.pl
Top - z szafy mamy
Jeansy - Sinsay
Torba - Atmosphere
Botki - Biedronka
Zegarek - Gino Rossi
Naszyjnik - Sinsay
Ulubiona marynarka :)

8 komentarzy:

  1. ja to noszę kolory w domu, a na uczelnię ubieram się zgodnie z nastrojem - na czarno i szaro xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O a masz tyle ładnych kolorowych rzeczy.
      Ja jakoś ostatnio najlepiej czuję się w czerni i w szarościach. Ale chce być różnorodna :D No i szkoda tylu kolorowych swetrów wiszących w szafie :D

      Usuń
    2. szkoła mnie dołuje xD nie potrafię się przekonać do kolorów kiedy do niej idę xD. ale postaram się zakładać coś kolorowego czasem, bo ostatnio naskoczył na mnie chłopak z roku że udaję kogoś kim nie jestem, przyczepił mi się do stroju, fryzury i że udaję niedostępną xD. wtf.

      Usuń
  2. Mam podobną marynarkę, tyle,że koralową. Noszę na poprawę humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze, że w końcu postawiłaś na kolor :) Marynarka jest świetna, a tobie do twarzy w czerwonym

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz ślicznie :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, trzeba jakoś pokolorować szare ulice ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...