sobota, 26 października 2013

Stylizacja 137 - Burberry style

A tak na prawdę stara dobra Biedronka, z której pochodzi spódnica (10zł) i botki (35zł). Rękawiczki są z Carrefoura (17zł), a kurtka z Tesco. Do tego rajstopy chyba z Lidla i torba z allegro :) Kto powiedział, że trzeba wydać fortunę by ładnie się ubrać na niedzielny spacer? :)








Spódnica - Biedronka
Kurtka - F&F
Botki - Biedronka
Torba - allegro.pl
Rękawiczki - Carrefour
Szal - nn
Zegarek - Gino Rossi
Bransoletka - by Dziubeka

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się zegarek,właśnie jestem na etapie kupna dla siebie.Pozrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, jakoś nigdy nie kupowałam ciuchów w Biedronce,wolałam Lidla -mają chyba nowocześniejsze wzory :), ale wszystko fajne połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jakoś w Biedronce nie kupowałam. Ostatnio to się zmieniło :) Jeśli coś kosztuje 10zł to mogę zaryzykować bez przymierzania :D

      Usuń
    2. A to masz rację, w razie czego na szybkie zakupy czy po domu będzie w sam raz :) Z Biedronki mam jeden ciuch, koszulkę Depeche Mode, oryginalna z licencją za 19 zł, to naprawdę była okazja ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...