środa, 23 października 2013

Stylizacja 135 - ... save it for a rainy day

Kalosze mam już od jakiegoś czasu ale tak na prawdę dopiero kilka dni temu miałam okazję ubrać je na uczelnię. Fajnie, że je kupiłam bo akurat musiałam przesiąść się do autobusu, a poranek przywitał nas ulewą. Wykorzystałam chwilę bez deszczu na kilka zdjęć. Dobra wiadomość jest taka, że jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli będę niebawem miała lepszy aparat :)
Zdecydowałam się w końcu na leginsy do swetra i o ile rano wszystko było fajnie to do końca dnia i sweter i leginsy jakoś się dziwacznie rozciągnęły i źle się czułam w tym zestawie. Tak więc, próbowałam, ale jednak pozostanę przy dżinsach, ewentualnie spódniczkach :) Niektóre uparte osoby będą mi to musiały wybaczyć :)





Sweter - Reserved
Leginsy - Lidl
Kalosze - Biedronka
Torebka - allegro.pl
Kurtka - New Look
Apaszka - H&M
Zegarek - sammydress.com
Stylizacja: ...save it for a rainy day

13 komentarzy:

  1. deszcz z rana jest fajny jak się zostaje w łóżku. bo jeśli mam wyjść jak leje to chce mi się płakać

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta uparta osoba da ci kopa w 4 litery :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę nosić to w czym czuję się dobrze :P

      Usuń
  3. Trochę ci te legginsy prześwitują. Takie bawełniane byłby lepsze. Widzę też że masz kalosze, które też chciałam ale moje wysokie podbicie się nie zmieściło niestety. Uważam też że nie powinnaś tak od razu rezygnować z legginsów :) Daj im jeszcze szansę bo wyglądasz dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To grube legginsy a na mnie i tak wyglądaja źle :( Wolę dżinsy albo spódniczkę w których czuję się komfortowo ;)

      Usuń
  4. takie bardziej jak rajstopy te legginsy, w sensie,że lekko prześwitują. Ja zawsze biorę takie 100 % kryjące. Ale całość bardzo fajna jak na deszczowy poranek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałaś jakie mam uda. To SĄ legginsy kryjące :P Tylko na mnie się rozciągają. A jak wezmę takie całkiem grube to jeszcze bardziej pogrubiają i wyglądam jak pięciolatka w za dużych rajstopkach :P

      Usuń
  5. bardzo fajny zestaw ;) podoba mi się ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieważne co się nosi ważne żeby czuć się komfortowo :) Więc jak wolisz spódniczki to je noś tym bardziej że świetnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kalosze są genialne!!! Bardziej mi się podobają, niż moje decathlony. Czy też tak ciężko się sciągają, jak pseudojeździeckie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zakłada się je i ściąga ciężko :/ I trzeba sie przyzwyczaić do chodzenia, ale na całodniowe ulewy są niezastąpione :)

      Usuń
    2. Coś za coś...ale te Twoje są przynajmniej szersze, więc można je chyba zakładać na gołą nogę? decathlony w takiej konfiguracji zeszłyby chyba razem ze skórą:(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...