niedziela, 20 października 2013

Stylizacja 134 - jesienne szarości

Dziś zestaw na spotkanie z przyjaciółmi. Najpierw rano na uczelnię postawiłam na kalosze i ciepły szalik, a po południu zmieniłam buty na bardziej odważne i ruszyłam w miasto :) 
Włożyłam nową koszulę kupioną z kuponem podczas ostatniego szaleństwa zakupowego z Grazią :) Bardzo podoba mi się jej taliowany krój i skórzany kołnierzyk. Tak wiem, znów bez koloru, ale ja tak jesienią właśnie się ubieram - odpowiednio do nastroju :P
Opanowałam nową nieinwazyjną metodę kręcenia włosów. Jak wam się podoba? :)






Koszula - Tally Weijl
Kurtka - F&F
Spodnie - Kappahl
Buty - allegro.pl
Torebka - Atmosphere
Kapelusz - Terranova
Zegarek - blink-bizuteria.pl
Stylizacja: Jesienne szarości

31 komentarzy:

  1. Czyli jakie to kręcenie włosów bo nie rozumiem ? :P hmmm ... ? :) Koszula fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaplatam je na noc tak że rano są zakrecone wszysktie w jedną strone ;) A nie pogniecione jak kiedyś

      Usuń
  2. ślicznie ci w kręconych, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula jest boska no i wiesz... włosy też :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszelkie koszule, a Twoje jest świetna :-) Torebka również bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Bardzo podoba mi się ten zestaw :) Wyglądasz w nim świetnie :) Wszystko jest idealnie dobrane :) Jestem zachwycona :)
    Pozdrawiam i wolnej chwili zapraszam do zajrzenia na mojego bloga :) Właśnie trwa konkurs, w którym możesz wygrać dowolnie wybraną sukienkę (http://odysejamodowa.blogspot.com/2013/10/win-stylish-dresses-giveaway.html)

    Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula bardzo mi się podoba. Do twarzy ci w lekko kręconych włosach, powinnaś częściej takie nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny zestaw, bardzo fajnie Ci w szarościach kochana:)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja uwielbiam kapelusze! Ty w swoim wyglądasz świetnie, bardzo Ci do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się Twoje skręcone zawsze będą podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. koszula jest cudowna - zazdroszczę ;)
    włoski fajnie wyglądają, tak naturalnie podkręcone.!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekna stylizacja <3 Cudowna! <3 Sliczna jestes! Obserwujemy?
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super post:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/powder-life.html

    OdpowiedzUsuń
  13. koszula jest mistrzostwem :D

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny zestaw!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super wyglądasz!:) dodaję do obserwowanych..jeśli chcesz również mnie zaobserwuj..:*) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. koturny są genialne, zakochałam się w nich ;-))))
    mam taką samą torbę;d
    www.sandicious.blogspot.com może zaobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dużo dziewczyn ją ma :) Mi się nadal nie znudzila choć juz może niemodna :)

      Usuń
  17. śliczna stylizacja:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/sober-style.html
    ps. klikniesz u mnie w baner PERSUNMALL?? :)
    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję za odwiedziny u mnie ;)
    Bardzo fajnie wyglądasz ;)
    fajny blog
    Pozdrawiam i zapraszam częściej

    OdpowiedzUsuń
  19. Super koszula i buciki ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowości do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja tam bym wolała mieć kręcone :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no ja właśnie nie wiem co taka smutna, sama się siebie przestraszyłam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...