sobota, 19 października 2013

Stylizacja 133 - bordowy sweter w gwiazdki

Jakoś tak w tym tygodniu zebrało mi się na kolor bordowy :) Sweter to najnowszy nabytek, na który namówił mnie narzeczony. Szukałam bordowego sweterka, najchętniej o kroju oversize, ale natrafiłam na ten w gwiazdki i postanowiłam przymierzyć. Kupiłam bo nie mam nic takiego pomiędzy bluzą i swetrem. Przynajmniej odróżnia się od wszystkich moich sweterków na guziki :)
Tym razem zestawiłam go z koszulą z kołnierzykiem. Następnym razem postawię na bardziej luźny look :)
Do tego bordowy lakier, który jest bardzo problematyczny, a jakoś nie chce mi się kupować nowego. Choć schnie trzy godziny, a i to nie daje gwarancji, że zahaczenie o bluzkę nie poskutkuje rozmazaniem ^^





Sweter - LC WAIKIKI
Koszula - Orsay
Jeansy - Kappahl
Botki - sellyo.pl
Torba - allegro.pl
Bordowy sweter w gwiazdki

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ten sweterek, a gwiazdki dodają uroku i sprawiają, że nei jest taki monotonny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się, jak ktoś nosi koszulę z kołnierzykiem pod takimi sweterkami, świetnie to razem wygląda :)
    Też mam często problemy z lakierami, czasem schną wieki, a nawet jak się na nie uważa to i tak w końcu zrobi się jakiś odcisk albo zdarcie... strasznie denerwujące :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlatego ja mało kiedy maluję paznokcie u rąk :) Sweterek nie jest w moim guście ale ty ładnie w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. bordowy jest w modzie, więc jesteś na czasie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście tak formalnie trochę, ale mi się bardzo podoba :)
    Lakiery Wibo są tragiczne pod względem długości schnienia, miałam dwa i jeden w ogóle nie zasychał :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, śliczny sweterek, ostatnio polubiłam bordowy ;) A co to za lakier?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci w tym bordowym sweterku, podoba mi się bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kup sobie Seche Vite, żaden długoschnący lakier nie będzie miał z tym produktem szans i w kilka sekund wszystko będzie suche :)
    Fajny zestaw, ja bym pod tą bluzę dała dżinsową koszulę i żeby też dołem wystawała. Ale tak też jest fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...