czwartek, 17 października 2013

Stylizacja 132 - burgund

Dziś bardzo jesienna stylizacja. Jestem chyba jedyną osobą wśród moich koleżanek, która od czasu do czasu przyjdzie na uczelnię w spódniczce :) Wszyscy wtedy mówią nagle, że ślicznie wyglądam :D
A ja po prostu wykorzystałam fakt, że w końcu kupiłam sobie buty na niskim obcasie, które pasują do spódniczki, a nie są za wysokie i nie bolą mnie nogi po dłuższym spacerze.
Do tego jesienny sweterek, który ma kolor nieco inny niż na zdjęciu. Bardziej wpada w róż niż w czerwień. Do tego jeszcze jeden jesienny akcent - naszyjnik z liści :D







Sweterek - allegro.pl 
Top - Terranova
Spódniczka - allegro.pl 
Botki - Biedronka
Torebka - Butik
Naszyjnik - Sinsay
Zegarek - Gino Rossi

11 komentarzy:

  1. bo Ci w spódnicy ładniej niż w spodniach :D ja tam nawet jak mam okazję iść w sukience to nie chcę iść, nie interesuje mnie czy mi ładnie czy nie, źle się czuję i koniec xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja sie własnie lepiej czuję :) Ale dla moich znajomych to jest że się stroję :P

      Usuń
  2. Świetna stylizacja, idealne połączenie kolorystyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie! Nie dziwię się, ze się nasłuchasz komplementów, bo naprawdę fajnie wyglądasz w spódnicy. I botki super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie ;) w sumie przydałaby się Ci do tego szminka w jesiennym kolorze więc zapraszam do mnie na małe rozdanie kosmetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Częściej noś spódnice czy sukienki.:) Ja mam tego całą szafę i chyba muszę zacząć nosić, bo lekko je zaniedbałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię spódnice i sukienki tylko że rajstopy to przeważnie działają mi na nerwy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te botki ;) A kolor swetra na zdjęciu faktycznie bordowy ;) Ale i tak rozjaśnia stylizację ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie jak dziewczyna założy spódniczkę to od razu wszyscy mówią, że ładnie wygląda i tak rzeczywiście jest :-). Wyglądasz super tutaj :-). Tez mam ten naszyjnik z Sinsay :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny jest nie? Muszę go częściej zakładać bo te listki są urocze :)

      Usuń
  9. Naszyjnik jest śliczny, delikatny ale ma w sobie coś, pewnie przez te listki :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...