poniedziałek, 14 października 2013

Stylizacja 131 - denim

Weekend zaskoczył nas piękną słoneczna pogodą. Nie spodziewałam się, że jeszcze w tym roku będę mogła wyjść bez kurtki i swetra :) W sobotę wybrałam się na zakupy. Mój narzeczony pojechał ze mną i był bardzo cierpliwy :) Sam też kupił kilka fajnych rzeczy. Już nie muszę go namawiać na koszule - sam je wybiera :) Mi udało się kupić to po co pojechałam czyli bordowy sweter choć nie spodziewałam się, że zdecyduję się na taki akurat krój i dżinsową koszulę co prawda szarą, a nie granatową, ale i tak jestem zadowolona. To dzięki sugestii jednej z czytelniczek weszłam w ogóle do Tally Weijl gdzie znalazłam tę świetną taliowaną koszulę, w której nie wyglądam jak w worku :)
Efekty zakupów będziecie mogły zobaczyć jak zwykle pod koniec miesiąca na blogu lub już teraz na fanpage na faceboku. Zapraszam TUTAJ :)






T-shirt - New Yorker (vinted.pl 25zł)
Spodnie - C&A (51zł)
Kurtka - Dorothy Perkins (szafa.pl 25zł)
Buty - sellyo.pl (57zł)
Torba - allegro.pl (ok 60zł)
Apaszka - C&A (23zł)
Pierścionek - Sinsay (8zł)
Zegarek - blink-bizuteria.pl (25zł)
Razem ok 274zł
Denim

14 komentarzy:

  1. W końcu trochę kolorku :) Mam nadzieję, że jeszcze będzie trochę ciepełka by tak się ubrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw :) Widać, że wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też czerpałam radość ze słońca na uczelni ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieskiertelny jeans. Swietnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie i bez słońca i do tego zimno. A sam zestaw świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. buciki mnie zainspirowały:D
    rozaliafashion.blogspot.com - klikniesz w baner sheinside? dzieki!
    obserwuje:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super tzw. zywklak :)

    Zapraszam do mnie:)
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw, i ja już mogę zrobić podobny, bo mam wkońcu wymarzone workery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super na luzie stylizacja, bardzo cenię sobie Kochana wygodę :)
    Pozdrawiam Serdeczne
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie- prosto i ze smakiem! Butki- mega!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz pięknie, a buty bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. super torba, uwielbiam pakowne i czarne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...