niedziela, 13 października 2013

Stylizacja 130 - szaro buro, ale za to z piórami :)

Czwartek był na tyle ciepłym dniem, że zrezygnowałam ze sweterka i jedynym moim okryciem wierzchnim była skórzana kurtka. Bluzeczkę z piórami mam z wymiany na vinted.pl. Polubiłam ją, gdyż nadruk fajnie zastępuje naszyjnik i taka prosta stylizacja może być ciekawa :)


 

 


Bluzka - Gina Tricot (vinted.pl - wymiana)
Spodnie - Kappahl (40zł)
Kurtka - F&F (129zł)
Torba - allegro.pl (ok 60zł)
Botki - sellyo.pl (ok 60zł)
Zegarek - blink-bizuteria.pl (ok 25zł)
Bransoletka - pożyczona od siostry

25 komentarzy:

  1. ja znów wyciągnęłam trampki i kurtkę skórzaną bo się zrobiło na chwilę ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś nawet baleriny wyjęłam z szafy. Nie sadziłam, że to jeszcze nastąpi w tym roku :)

      Usuń
  2. może i szaro buro ale za to bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja ;) a bluzeczka z Vinted genialna :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczną masz tą bluzkę:) Strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne zdjecia, inspirujesz :) bardzo podoba mi się ta bluzka, pozatym lubie takie stylizacje i czulabym się w niej dobrze, :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka super. Ogólnie całość bardzo mi się podoba i Ty na tych zdjęciach również- taka uśmiechnięta.

    OdpowiedzUsuń
  7. ogólnie całość bardzo fajnie :) podobają mi się dodatki :)

    obserwuję i liczę na rewanż u mnie :)

    http://makuchclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukałam kiedyś bardzo podobnej bluzki. Strasznie mi się podoba i super wyszedł ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz ;)
    Zapraszam!
    __________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piórkowa bluzka wymiata, całość mega stylowa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta bluzeczka z piórkami bardzo mi się podoba, świetna jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. 2gie zdjęcie jest piękne! :)
    bardzo mi sie podoba ta stylizacja :) super

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny zestaw. Masz ekstra torebkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też często zakładam podobne zestawy, mam nadzieję, że będzie je można założyć jeszcze chociaż kilka razy w tym roku :))) Niedługo zima i będziemy się bardziej opatulać :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj dziś byś już tak nie wyskoczyła 3C:( Też jeszcze w zeszłym tygodniu w skórze zasuwałam a teraz zimowa kurtala w użyciu. Bardzo podoba mi się zestaw, fajnie dodałaś bransoletki pod bluzkę:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to dawno było :) Wydaje się że wieki temu :) Już tęsknię za takimi lekkimi zestawami :(

      Usuń
  16. szaro buro zawsze jest dobrze :) fajny codzienny zestaw zapraszam do mnie i może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny zestaw - mnie najbardziej podobają się dodatki (zegarek i bransoletka) ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...