piątek, 11 października 2013

Stylizacja 129 - Don't phunk with my heart

 Niby trochę się ociepliło, ale gdy wyjeżdża się z domu o siódmej to jest chłodno. "Pożyczyłam" sobie więc w miarę cienką czapkę od narzeczonego, której nie nosi (a powinien bo dostał ode mnie w prezencie :P). Idealnie nadaje się ona na chłodniejszą jesień. Bo na mrozy tu już niekoniecznie.
 Znów wyszło trochę ponuro, a jedynym akcentem kolorystycznym jest różowa bluza Diverse, którą kupiłam na vinted.pl. Spodziewałam się, że będzie to taki oversize, ale do tego musiałabym chyba kupić rozmiar XXL bo rozmiar L wyszedł na mnie jak taka cieplejsza bluzeczka. No trudno i tak mi się podoba bo uwielbiam serduszka :)
Uzupełniłam kolczykami i bransoletką :)









Bluza - Diverse
Spodnie - Kappahl
Buty - sellyo.pl
Kurtka - F&F
Torba - allegro.pl
Czapka - własność narzeczonego ;)
Komin - allegro.pl
Bransoletka - Charms (prezent)
Stylizacja: Don't phunk with my heart

9 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też musze sobie kupić czapeczkę :<. widziałam fajną w housie ale mi wykupili, więc teraz będę szukać amerykańskiego beanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pasują tylko takie luźne kroje. Ta jest chyba z New Yorkera z działy męskiego :)

      Usuń
  3. właśnie twoja słabość do serduszek natchnęła mnie do przyszycia skórzanego serca do dzianinowego swetra :) świetnie wyglądasz
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie:) pozdrawiam! :*
    wpadnij czasem do mnie:) www.high-heeled-view.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zabierz mu tę czapkę, świetnie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Poczekam, aż o niej zapomni :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...