czwartek, 10 października 2013

Stylizacja 128 - feeling blue?

Lubię nosić na sobie nie więcej niż trzy kolory. I choć niebieskiego samego w sobie nie lubię to już jego odmiany - chabrowy i granat - lubię bardzo :) Postanowiłam je połączyć i zobaczyć co z tego wyjdzie :)
Nowe chabrowe spodnie są świetne. W końcu mam coś co nie jest ani za luźne, ani za małe :) Torbę wylicytowałam kiedyś na allegro, a płaszczyk kupiłam z Zakopanem podczas urlopu. Nie lubię go bo nie jest za mały,a mimo to dziwnie opina mi sylwetkę. Mam zamiar się go pozbyć, ale nie mam obecnie funduszy na nowy :(
Tytuł posta jest tak trochę na przekór, gdyż akurat tego dnia (a był to poniedziałek) miałam całkiem niezły humor choć jechałam na uczelnię na znienawidzony niemiecki, a chwilę przed wyjściem usłyszałam w radiu, że jest ogromny korek z powodu wypadku i to akurat na drodze do centrum Katowic. Nic jednak nie zmąciło mojego szczęścia po weekendzie spędzonym z K na leniuchowaniu :)







Koszula, spodnie, komin - C&A / Płaszcz, torba - House / Botki - sellyo.pl / Zegarek - blink-bizuteria.pl
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

8 komentarzy:

  1. I znowu świetne botki :D Podoba mi się, że pokazujesz i detale z bliska i całość z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, wspaniała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz :)
    ja wręcz nienawidzę niebieskiego. kojarzy mi się tylko ze smerfami. ale rozbielony błękit, granat, chabrowy bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wszystkie odcienie niebieskiego, więc będzie to moja ulubiona twoja stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne spodnie. Mam podobną koszulę tylko muszę ją sobie jakoś zwęzić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo wyraziste te spodnie :D Ale pasują ci w końcu pokazujesz siebie a nie ukrywasz za czarnymi spodniami :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też jakoś nie lubię niebieskiego, w zasadzie chyba tylko ciemny granat toleruję, no i chabrowy. Ale ja źle w nim wyglądam -w niebieskim, jak trup ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...