niedziela, 6 października 2013

Stylizacja 127 - best version

Dziś zestaw bardzo zwyczajny. Potrzebowałam czegoś wygodnego na uczelnię i ciepłego bo ostatnio w moich cienkich sweterkach marzłam :( Wygrzebałam z szafy historyczny kardigan, który przestałam nosić bo opinał biodra. Stwierdziłam, że rozpięty wygląda znośnie, a jednocześnie jest ciepły więc nadawał się idealnie :) Bo dzień choć słoneczny to prawie mroźny - wychodząc z domu na termometrze odnotowałam dwa stopnie na plusie.






T-shirt - Cropp
Jeansy - Sinsay
Kardigan - C&A
Płaszcz - House
Komin, torba, bransoletki - allegro.pl
Botki - sellyo.pl
Best version

13 komentarzy:

  1. Brakuje mi to trochę kolorku, który by całość ożywiał

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nigdy nie noszę swetra zapiętego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam manię zapinania koszul na ostatni guzik :D A swetry? Właściwie nie wiem czemu akurat ten nosiłam uparcie zapięty. Może dlatego że taki długi rozpięty zawsze powiewał za mną jak peleryna? :D

      Usuń
  3. Lubię takie zwyklaki, ale zgadzam się z Aggie, że może przydałaby się odrobina koloru.

    OdpowiedzUsuń
  4. Specjalnie jest tak szaro, zwyczajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie stroje na uczelnie :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A według mnie jest tak akurat nie zawsze musi być coś do ożywienia czasami dobrze jest się ubrać tak ... buro :P

    OdpowiedzUsuń
  7. te zimne poranki mnie dobijają... A ja lubię na szaro ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie przez ten zimny wiatr nie moge się doleczyć od tygodnia :/ Co się lepiej czuję to za chwilę mnie przewieje :(

      Usuń
    2. mnie już 4 tydzień trzyma, cholerstwo jakieś. Właśnie to taka przeplatanka, organizm wariuje, co dwa dni zmiana z wiosny na zimę :(

      Usuń
  8. Bardzo fajnie wyglądasz,stylizacja zdecydowanie na plus:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...