piątek, 4 października 2013

Stylizacja 126 - Hello October :)

Zauważyłam, że moje stylizacje z tymi spodniami są dość monotonne :) W większości przypadków wybieram do nich czarną górę :) Tym razem jest nie inaczej. Całość przełamałam jedynie torbą w panterkę, która okazała się całkiem pojemna i spokojnie mogę ją nosić na uczelnię w dni, gdy nie mam zbyt długo zajęć i nie muszę ze sobą brać jedzenia :)





Sweter - allegro.pl
Kurtka - F&F
Jeansy - C&A
Botki - sellyo.pl
Zegarek - blink-bizuteria.pl
Torba - allegro.pl
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

11 komentarzy:

  1. Torebka akurat mnie nie przekonuje, ale cała reszta jak najbardziej :).

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam aż jedną rzecz w panterkę i więcej nie potrzebuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś polubiłam panterkę :) Byle tylko zakładać tylko jedną rzecz naraz :)

      Usuń
  4. A mnie się ta torebka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To spojrzenie i te loki :D no no no ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobne spodnie z H&M :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba jest świetna! Uwielbiam panterkę ;)
    F.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...