wtorek, 22 października 2013

Panterka

Równie bardzo jak pepitkę, o której już kiedyś pisałam (tutaj) lubię wzór panterki. Moda na zwierzęce motywy trwa nieprzerwanie od kilku lat. W tym sezonie panterkę wypiera nieco motyw zebry czy skóry węża, ale ja pozostaję przy tej pierwszej. Nie uważam by była kiczowata czy niestosowna. Byle zachować umiar. Najbardziej lubię ją w dodatkach czy niewielkich akcentach na ubraniu. Lub na przykład w kolorze szarym :)
Najbardziej podoba mi się jedna z tegorocznych kolekcji Reserved, która opiera się właśnie na motywach zwierzęcych. Podobną kolekcję znaleźć można na shoelook.com.





Panterka dodaje stylizacji charakteru, ale może też być elegancka.
W tym sezonie akcenty zwierzęce spotkamy między innymi w takich sieciówkach i stronach jak :
Reserved





Mohito




PresKA


DeeZee
H&M


Również vinted.pl w tej materii nie zawodzi :)
A wy lubicie panterkę? :)

7 komentarzy:

  1. panterce jednak mówię NIE :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, zaczynam po woli się przekonywać do panterki. Sama poszukuję fajnego szala z tym wzorem, może masz jakiś do polecenia ?
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój (komin) kupiłam w H&M. To jedyna rzecz, która w tym sklepie kupiłam :D
      A tak to myślę, że praktycznie w każdym sklepie jakiś się trafi. To popularny motyw :)

      Usuń
  3. Też mam panterkowe love :P zresztą było to widać na ostatnim poście :p a co do odzywki to jest bez silikonów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo lubię, choć czasem zależy na kim ;) z panterką trzeba ostrożnie, z wyczuciem. Te zdjęcia z Reserved dawno zwróciły moją uwagę, po za tym torebka na pierwszym zdjęciu jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. panterke to ja uwielbiam!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/burgrund-and-gold-autumn-romwe.html
    klikniesz w napis ROMWE na dole posta?
    dzięki:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nigdy nie lubiłam czy to panterki, czy innych zwierzęcych wzorów. Czuję się w nich przytłoczona...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...