poniedziałek, 28 października 2013

Na ostatni guzik :)

Uwielbiam nosić koszule! :) Choć często muszę nieźle się naszukać zanim znajdę taką, która na mnie pasuje (często rozchodzi mi się w biuście) to przeważnie poszukiwania są warte efektu :)
Zawsze zapinam koszule na ostatni guzik. Takie już mam zboczenie :) I konsekwentnie zapinam koszulę narzeczonemu, a potem on dyskretnie odpina ten ostatni guzik i tak walczymy ze sobą cały wieczór :P
Uważam, że koszula potrafi do każdej stylizacji wprowadzić nieco elegancji, ale też nadaje się nie tylko na specjalne okazje. Jak to powiedziała Maja Sablewska w swoim nowym programie "forma na ostatni guzik dodaje klasy". I tego się trzymam :)













9 komentarzy:

  1. a ja właśnie odwrotnie mam xD. nie zapinam trzech guzików od góry bo nie cierpię mieć ubrań pod szyję. czuję że się duszę

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem ci, że tobie po prostu pasuje koszula na ostatni guzik :) u mnie jest wręcz odwrotnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak ;) Choć właściwie powinnam robić sobie dekolt V żeby się optycznie wydłużyć ;) Ale nie lubię

      Usuń
  3. koszula w kratę jest piękna, ja noszę te guziki różnie, zależnie od kaprysu i ochoty

    OdpowiedzUsuń
  4. super:) też bardzo lubię koszule:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo rzadko zapinam się pod samą szyję, raczej wolę rozpięte koszule. Zresztą nie pamiętam już kiedy ostatnio znalazłam dla siebie koszulę, nie dopinam się w biuście...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, faktycznie sporo masz koszul, świetne są :) Szczególnie te z czwartego zdjęcia, szóstego i ta na ostatnim foto, piękne! I bardzo ładnie Ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ze względu na dekolt-a raczej jego zupełny brak muszę odpiąć guziczek, bo wyglądam jak gimnazjalista na akademii :) Ale Tobie ten styl świetnie pasuje, a mi bardzo się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście nie lubię zapinać koszuli na ostatni guzik, źle się czuje, ale Ty super tak wglądasz:)
    Kocham koszule :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...