środa, 16 października 2013

Moje ulubione marki

Pisałam ostatnio o sklepach, w których nigdy nie kupuję. Lista ta zmieniła się w zeszły weekend kiedy to kupiłam w Tally Weijl idealną dżinsową koszulę :)
Tymczasem przedstawiam listę moich ulubionych marek. Tych ciuchów mam najwięcej choć nie wszystkie kupiłam w sklepach stacjonarnych. Mój skromny budżet nie pozwala mi na szaleństwa. Często więc wiele markowych ciuszków udaje mi się kupić za niewielkie pieniądze na przykład na allegro.
A więc do rzeczy...
1. Reserved - moja ulubiona polska marka. Ciuchy dobre jakościowo choć generalnie stać mnie na zakupy tam tylko podczas wyprzedaży :)







2. C&A - mają spodnie w moim rozmiarze co jest ich największym plusem :) Ogólnie kupuję tam głównie rzeczy typu basic - jednokolorowe bluzki, apaszki. 



3. Sinsay - tegoroczne odkrycie :) Co do jakości ubrań mam mieszane uczucia. Bluzka się zmechaciła, ale spodnie służą mi już kilka miesięcy :) Największym plusem tego sklepu na pewno są ceny :)




4. New Look - fajnie, że pojawili się w Polsce. Pamiętam jak poleciałam tam od razu przy pierwszych zakupach po otwarciu sklepu w SCC :)




5. Atmosphere - żałuję, że nie mamy w Polsce Primarka. W przeciwieństwie do wielu dziewczyn jestem zadowolona z jakości rzeczy z tego sklepu :) Bardzo pomocny w tej materii jest allegro :)

6. F&F - lubię proste kroje i niskie ceny :) Choć ostatnio niestety ceny zaczynają dorównywać sieciówkowym :(


7. Cropp/ House - czy dla was to też jest wszystko jedno? :) Czasem zdarzy mi się kupić tam fajny t-shirt, do House'a chodzę zaś po dodatki i przecenioną biżuterię :)



8. Abercrombie&Fitch - Żałuję, że nie wysyłają do Polski. Mają bardzo fajne rzeczy dobrej jakości. Bluza i t-shirt, które kupiłam podczas pobytu w USA dwa lata temu nadal są w bardzo dobrym stanie :)


9. Forever 21 - Też nie ma ich w Polsce niestety, a będąc w Nowym Jorku nie przygotowałam się na taką ilość rzeczy i niestety wszystko co mi się podobało nie zmieściłoby się w walizce ;) A trafiłam akurat na "final sale" w sierpniu ;) Jeśli chodzi o jakość ubrań to mam mieszane uczucia. Mają fajne ceny i ciekawe ubrania, ale wile osób kwestionuje jakość tkanin. Coś jak u nas Sinsay :)

10. Orsay - polubiłam ten sklep odkąd kupiłam tam sukienkę na studniówkę :) Teraz tam nie wchodzę, ale ciuszki kupione w internecie zawsze były dobrej jakości i długo mi służą. A raz do roku dostaję kupon urodzinowy :)

22 komentarze:

  1. ja reserved nie darzę zbytnim uczuciem bo lubią naklejać większe ceny na mniejsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt :) Jedną bluzę tak chyba kupiłam. Ale za 34zł i tak się opłacało :D A tak to tylko wyprzedaże i vinted :)

      Usuń
  2. Co do Reserved to jakość ich ubrań strasznie spadła ;/ Ceny są umiarkowane, jednak wolę Mohito, gdyż moim zdaniem jakość jest lepsza :) pozdrawiam :)

    http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny miksik.
    ja lubię reserved! u mnie w miecie jest dopiero od niedawna, więc tak naprawdę znam od niedawna, ale mam już kilka ciuszków i bardzo lubię.
    wcześniej tą markę znałam tylko z reklam.
    pozdrawiam.
    ps. goszczę u Ciebie po raz pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Miło poznać :)
      Ja Reserved jakoś zawsze omijałam. Dopiero, gdy zaczęłam prowadzić bloga, interesować się modą i polować na kupony na facebooku zaczełam tam kupować :)

      Usuń
  4. ja póki co tylko w C&A robiłam zakupy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię Reserved i C&A oraz F&F w tych trzech sklepach najczęściej robię zakupy jeśli chodzi o Polskę. W Holandii lata temu kupiłam sobie kilka rzeczy w Esprit i do dziś absolutnie nic się z nimi nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, mam coś tam z Niemiec od cioci z Esprit i to rzeczy nie do zdarcia :) Ale u nas nigdy nie wchodzę do tego sklepu :) Nie stać mnie

      Usuń
  6. Reserved jest ok zawsze coś w padnie w oko ;) C&A to jakoś marniej :/ Sinsay odkryłam dzięki tobie i ceny tam są akurat. Mnie się z ta bluzką jeszcze nic nie stało ... . Do New Look weszłam raz tylko z tobą :P Atmosphere hmm ... chyba na allegro coś kupowałam .... aaa torebkę ;) I chyba jeszcze coś :p Cropp House to zależy :P Ostatnio mało co tam wchodzę chyba, że z G. A Orsay teraz rzadko, na urodziny bonu mi nie przysłali więc niech się wypchają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ne przysłali? Ja mam konto na mamę i właśnie ostatnio stwierdziłam, że nie dostała bonu (8 października ma urodziny). Sprawdziłam w SPAMie i był :D Oczywiście bon mamy a wykorzystam go ja :D

      Usuń
  7. Uwielbiam Reserved, to chyba mój ulubiony sklep ;) Ostatnio także polubiłam Sinsay - bardzo się cieszę, że w końcu go otworzyli w Kato i to w dwóch miejscach - ładne ubrania i w dodatku nie wygórowane ceny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Do Sinsay wchodzę przy okazji każdych zakupów :) Choć jedne rzeczy są świetnej jakości, a zaś inne mają beznadziejny materiał

      Usuń
  8. Jak dla mnie Reserved bardzo straciło na jakości, a szkoda, bo niektóre pomysły mają dobre.

    OdpowiedzUsuń
  9. A moim ulubionym sklepem jest New Yorker :-) Sinsay też w tym roku odkryłam i bardzo polubiłam ten sklep, ciuchy jakością nie powalają, ale cena to rekompensuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w New Yorkerze już dawno przestałam kupować. A kiedyś tylko to co było u mnie w środkowym rzędzie na wieszakach "wyprzedaż". Mim kilka bluzek po 9,90zł :D

      Usuń
    2. Uwielbiam wyprzedaże w New Yorkerze, zawsze sporo rzeczy wpadnie mi w ręce za naprawdę niskie ceny :-)

      Usuń
  10. Nienawidzę Croppa i House! Wrr ceny w porównaniu do jakości tych ciuchów sa przerażające.
    Sinsay mają fajne rzeczy tanie mam dopiero od nich 2 bluzki zobaczymy :)
    Reserved rzeczywiscie ma wysokie ceny nawet wyprzedaże czasem tez nie powalają. jakoś według mnie porażka ale za to śliczne rzeczy :)
    A Atmopshere ehh jak ja żałuję że tego sklepu nie ma u nas :/

    Tak w ogóle to świetny post! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Croppa i House w sumie tylko czasem po t-shirty chodze. Nie kupiłabym tam czegoś droższego ;) Już wole Sinsay właśnie.Nie wiem co wszyscy mają do Reserved. Z kilkunastu rzeczy jeszcze nic mi się z żadną nie stało w przeciwieństwie do ciuchów z Zary czy H&M :)

      Usuń
  11. W moim mieście jest całe centrum logistyczne LPP na 1400 sklepów, czyli wszystkie marki-Reserved, Sinsay itp. I chociaż można tu je taniej kupić to ja nie lubię ich produktów. Większość rzeczy kupuję na Asosie, bo tam ceny są świetne, a wybór marek ogromny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym tam chodziła:) Jeszcze jakoś nic z Reserved mi się nie popsuło, żadna bluzka się nie zmechaciła tak jak sweterek z Zary ;)
      A z Asosem muszę spróbować ;)

      Usuń
  12. Tez uwielbiam Reserved ale jesli chodzi o dodatki to Accessorize!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post !
    u mnie na liście znalazło by się z pewnością jeszcze h&M , mohito i new yorker

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...