poniedziałek, 30 września 2013

Stylizacja 125 - dziewczyny lubią brąz

Kupiłam sobie szary sweter-sukienkę na allegro.pl za kilkanaście złotych z myślą o noszeniu go do legginsów i zimowych kozaków. Póki co na legginsy się nie odważyłam (sweter okazał się krótszy niż myślałam), ale za to bardzo fajnie sprawdził się pod bądź co bądź cienką kurteczkę, którą kupiłam już 1,5 roku temu, a jeszcze chyba wam nie pokazywałam :)
Jesienią 2011 roku miałam fazę na brąz i beż, potem jakoś zrezygnowałam na rzecz szarości i granatu. Teraz postanowiłam wrócić do brązowych ubrań, które wiszą w szafie :) 





Sweter - TU (allegro.pl 22zł)
Kurtka - New Look (40zł)
Jeansy - Sinsay (59zł)
Botki - H&M (szafa.pl 45zł)
Torebka - Butik (59zł)
Apaszka H&M (29zł)
Razem 254zł
Dziewczyny lubią brąz ;)

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie ci w brązach :) A sweter pewnie z legginsami prezentował by się lepiej więc się ich nie bój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to już wyjęłam długi płaszcz. kurtkę skórzaną schowałam do szafy bo mi dupsko marznie. bardzo mi się podoba makijaż Twoich oczu <3 u mnie to niemożliwe bo nie mam powiek xD :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ja znowu nie mam rzęs ;) Eyeliner to jedyny sposób żeby moje oczy w ogóle było widać ;)
      A ta kurtka nie jest skórzana. To nawet ekoskóra nie jest. Takie sobie udawane coś ;) Dlatego pod spód ubieram się na cebulkę ;)

      Usuń
    2. ja nie lubię kurtek w ogóle, chyba że właśnie skórzana, zawsze preferuję płaszcze :). ja też rzęs nie mam, więc ani powiek ani rzęs xD

      Usuń
    3. Próbuję sobie właśnie to wyobrazić i nie potrafię ;)
      A co do kurtek to ja właśnie ostatnio z płaszcza zrezygnowałam. Zbrzydł mi się. Sprzedam go :D

      Usuń
    4. Marzy mi się taka równa kreska, jak ją robisz? Uwielbiam taki makijaż, ale nie potrafię zrobić :( Dobrze chociaż,że matka natura wiedziała,że nie będę mieć talentu plastycznego, i dała mi takie rzęsy,że sama sobie zazdroszczę ;)

      Usuń
    5. Na początku też mi nie szło :) Ale już się wprawiłam i jeśli tylko nie wyjeżdżam końcówkami poza oko to jest równo ;) A eyeliner mam w pędzelku z Wibo ;)

      Usuń
    6. normalnie xD mam opadające powieki i moich rzęs nie widać dopóki nie pomaluję, więc jak mam otwarte oko widać mi tylko tę część gdzie są rzęsy, praktycznie nie widać kreski na oku.

      Usuń
  3. Muszę cię ochrzanić! I w następnej stylizacji w tej tunice/sukience mają być tylko i wyłacznie legginsy bo inaczej się obrażę! Śmiertelnie! Za krótka w którym miejscu? Tyłka ci nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no ale ja jednak legginsów nie traktuję jak spodnie i muszę mieć coś dłuższego do nich. Wyobraź sobie ten sweter jak siadam :P A legginsy niestety mam z klinem :P

      Usuń
    2. Dobra ja też wolę tuniki i sukienki do legginsów, ale większość legginsów mam bez klinów :P Tak więc marsz do lidla po legginsy bo jak jeszcze raz będzie stylizacja w tej sukience ze spodniami to specjalnie do ciebie pojadę by dać ci kopa w tyłek ;) Aaaaaa ... już mam pewien pomysł :D Przy takich okazjach gromadzę pomysły na prezent dla ciebie hi hi hi ;)

      Usuń
    3. Nie chcę legginsów :( Kupiłam sobie takie, w których czuję się dobrze i nie naciągają się przy kolanach jak u przedszkolaka i mi wystarczą :P Ale tuniki do nich ubieram dłuższe bo inaczej ciągle będę sie poprawiać

      Usuń
  4. podoba mi się, stylizacja w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no powiem Ci kochana, że rozglądam się za jakimis sztybletami na bardzo niskim obcasiku ;) będą dobrze wyglądały a moja noga nie ucierpi ;)

    rany jakie Ty masz piekne oczy!!! masakra :D
    ja za brązami nie przepadam ale lubie za to beże ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie:) dłuższy sweterek jest idealny na zimne dni:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj nie ma się co przejmować! Sweterek jeszcze lepiej będzie prezentował się z legginsami. Raz się żyję, próbuj! :)

    ZAPRASZAM DO MNIE:)
    obserwujesz? - obserwuję!

    http://caughtaghost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...