sobota, 28 września 2013

Stylizacja 124 - denim dots

Po stosunku liczby wyświetleń poprzedniego posta do liczby komentarzy wnioskuję, że nie lubicie czytać ;) Tak więc dziś bez większych wstępów post ze stylizacją. Niespodziewanie wyszły urodziny koleżanki (tej, która pożyczyła mi plecak w góry) i musiałam na szybko skompletować coś w miarę eleganckiego. Jest ze mną źle skoro przy takiej ilości ubrań nadal nie mam co na siebie włożyć ;) Postawiłam na spódnicę, gdyż tak jak już wspominałam czuję się w niej szczuplej niż w spodniach, a poza tym jedyne pasujące spodnie nadal noszą na sobie ślady wycieczki w góry ;)






Koszula - River Island
Sweterek - H&M
Spódnica - allegro.pl
Botki - renee.pl
Torebka - Butik
Zegarek - Gino Rossi
Bransoletka - nn
Denim dots

13 komentarzy:

  1. staję się nudna z chwaleniem Twoich włosów no ale WŁOSY <3
    poza tym bardzo ładni Ci w tej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie w takich naturalnych włosach wyglądasz bajecznie! :)

      Usuń
  2. Wspaniała stylizacja,jestem fanką butów!! :)
    Zapraszam do mnie,dopiero zaczynam staringatmywardrobe.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjna stylizacja, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam cały twój ostatnio post :) Też jestem po turystyce ale wrocławskiej i nas ,,męczyli" na obozie na jeziorach :) Gór współczuję :)
    Co do stylizacji to ładnie wyglądasz ale wydaje mi się że byłoby lepiej gdybyś koszulę włożyła do spódnicy zamiast tak na wierzchu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam i tak i tak ale spódnica ma gumkę i koszula brzydko wystawała. Chyba jest za duża. Czas ją sprzedać :)

      Usuń
  5. Mam taką samą koszule :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Groszki podobno w modzie :) Ten sweterek dodaje uroku stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz?:) Ja tam groszki lubie od zawsze, nie musza być modne :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny zestaw koszula jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zestaw. :) Bardzo ladnie wygladasz w tej spodniczce. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze podobają mi się Twoje buty :) Świetne te botki, na pewno fajnie wyglądają też ze spodniami:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...