środa, 25 września 2013

Stylizacja 123 - odrobina mięty

Niedzielny zestaw z odrobiną mięty :) 
Wybraliśmy się z narzeczonym na randkę w przeddzień mojego wyjazdu. Gdy to czytacie ja pewnie właśnie siedzę w pociągu do Katowic zmęczona, ale (mam nadzieję) żywa po czterodniowym obozie wędrownym w Beskidzie Żywieckim. Wybaczcie taką formę postu, ale nie chciałam robić "przestoju" na blogu :)
Wracając do stylizacji... postawiłam na rękaw 3/4 póki jeszcze nie jest bardzo zimno :) Czarna spódniczka stała się ostatnio moją ulubioną. O wiele lepiej się w niej czuję niż w spodniach :)







Sweterek - George
Bluzka - Camaieu
Kurtka - F&F
Spódniczka - allegro.pl
Botki - renee.pl
Torba - allegro.pl
Bransoletka - nn
Zegarek - Gino Rossi
  Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

11 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądałaś :) bije od Ciebie szczęście :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. grzywka ścięta, włosy kręcone ach!

    OdpowiedzUsuń
  3. takie wydanie mięty mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. spódnica rewelacja :D Super ci w niej ;) A cała stylizacja bardzo romantyczna :D Idealna na tą randkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny blog !! :)
    http://lans8380.blogspot.com/ zapraszam na blog :*
    kazdy komentarz i dodanie do obserwowanych bedzie odwdzieczone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty! Podobnych szukam właśnie na jesień.Bardzo fajnie wyglądasz :) Szkoda, że już niedługo trzeba będzie wyciągnąć z szaf kurtki puchowe. FIFI CHANTAL

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny zegarek i botki! Może obserwujemy! Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz:) ładne botki:)ps. obserwuję i gorąco zapraszam na http://myloovelyfun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...