niedziela, 22 września 2013

Stylizacja 121 - Czas na róż!

Jakiś czas temu przestałam bać się różu :) Stwierdziłam, że taka pudrowa lekka wersja tego koloru bardzo mi pasuje i kupiłam na vinted.pl sweterek o dosyć grubym splocie. Jest to rozmiar XL i noszę go jako taki oversize podwijając rękawy dla zachowania jakiejś równowagi :) Buty to również nowy nabytek. Niestety nie znalazłam takich jakich potrzebuję więc musiałam się zadowolić tymi :) Okazały się bardzo fajne, w końcu cholewka jest na tyle szeroka, że nie opina mi łydki i są takie fajne luźne. Tak jak spodnie ;) Znów trzeba szukać mniejszego rozmiaru. Ale to akurat pozytywnie :)



Sweter - Cubus
Kurtka - F&F
Jeansy - Sinsay
Torba - allegro.pl
Buty - sellyo.pl
Zegarek - Gino Rossi
Czas na róż! - MODNAPOLKA.pl

18 komentarzy:

  1. podoba mi się ta stylizacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam taki pudrowy róż ;) pozdrawiam ;)

    http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek uroczy! :)
    zapraszam do mnie :)
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne dodatki.... zwłaszcza zegarek
    Zapraszam do mnie :)
    http://mififiklipsydobutow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebkę też muszę sobie taką sprawić!
    Pozdrawiam, koleżanka z vinted :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko bardzo mi się podoba, szczególnie buty - genialne są! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie ci w takim jasnym różu ;) tak dziewczęco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A buty oglądałam podobne i miałam dylemat :P

      Usuń
  8. Widzę, że nie tylko ja przekonuję się do różu:). Bardzo fajny zestaw, taki codzienny, ale nie nudny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę Ci powiedzieć że na rozmiar XL wcale nie wyglądasz.Kieruję się oczywiście zdjęciami,na których wyglądasz zgrabnie i fajnie.Kolor sweterka to strzał w dziesiątkę.
    Z chęcią obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znoszę różu, ale ten kolor jest piękny, bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piękny ten róż i wspaniale wygląda z czernią.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba!

    z miłą chęcią obserwuję, pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja. Uwielbiam kolor różowy :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się Twój zestaw, bardzo fajne botki:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...