sobota, 21 września 2013

Stylizacja 120 - Hello Autumn!

Kupiłam sobie taką oto spódniczkę na gumce na allegro. Chciałam ją kupić już na początku wakacji, ale szkoda mi było pieniędzy :) I dobrze zrobiłam bo przecenili ją o 10zł i dzięki temu kupiłam ją za niecałe 40zł z wysyłką. Jest na gumce co myślałam, że będzie dobrym rozwiązaniem. I jest jeśli brać pod uwagę możliwość kontrolowania długości. Specjalnie założyłam ją tak by kończyła się równo z kolanami. Niestety wtedy bardzo poszerza w biodrach więc musiałam ubrać bluzkę, która to zasłania - mój ulubiony czarny basic z rękawem 3/4 :) Mam taki jeszcze szary (pokazywałam TU) i granatowy :) W mojej szafie nie może zabraknąć tego typu uniwersalnych bluzeczek :)





Kurtka - F&F
Bluzka - Camaieu
Spódniczka - allegro.pl
Torebka - Butik
Szal - nn
Bransoletki - by Dziubeka (beżowa) / DIY (czarna)
Baleriny - nn
Hello Autumn

8 komentarzy:

  1. No i super ;) Odpowiednia długość spódnicy i zupełnie inaczej wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie, prosto i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się dodatki :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja czerń w roli głównej ;) Wczoraj robiłam zakupy-na poprawę humoru, obiecałam sobie-więcej koloru, i znów same czernie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam w większości ciemne kolory (a szczególnie teraz - na jesień) choć obiecywałam sobie że w końcu więcej kolorów kupię.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...