czwartek, 19 września 2013

Stylizacja 119 - Khaki







Koszula - Style&Co (vinted.pl 20zł)
Spodnie - Kappahl (40zł)
T-shirt - Cropp (19zł)
Torebka - allegro.pl (ok 60zł)
Botki - allegro.pl (45zł)
Bransoletka - Lokaah (5zł)
Zegarek - blink-bizuteria.pl (25zł)
Razem ok 214zł
Khaki - MODNAPOLKA.pl

Szukając czegoś w kolorze khaki natrafiłam na tę koszulę/kurtkę. Trudno o kreślić co to jest :) Niestety jakoś się przeliczyłam z wymiarami. Wyszedł z tego oversize, w którym nie do końca czuję się komfortowo. Co sądzicie?
Nie umiem przyzwyczaić się do nowych wymiarów ;) Zamiast podkreślać nową figurę zakrywam ją bo to jeszcze nie to. Zapomniałam, że pół roku temu marzyłam by ważyć tyle co teraz i wydawało mi się to nieosiągalne.
Zdjęcia są z soboty kiedy to pojechałam do SCC odebrać trzeci pierścionek zaręczynowy :) Przy okazji zrobiłam badania terenowe ;) Miałam spisane sklepy, w których interesują mnie październikowe zniżki z InStyle. Nie szukałam niczego na siłę, ale kilka rzeczy na pewno kupię jeśli za te dwa tygodnie jeszcze będą.
Koszula dżinsowa ze skórzanym kołnierzykiem - po zniżce ok 55zł
Koszula khaki (tym razem nie za duża xD) - po zniżce ok 27zł
Chabrowe rurki (wbiłam się w rozmiar 38) - po zniżce ok 52zł
Komin z listy MUST HAVE - po zniżce ok 23zł
Skórzana spódnica - po zniżce ok 63zł

Oprócz tego mam jeszcze upatrzoną bransoletkę by Dziubeka, ale nie do końca rozumiem czy kupon jest do sklepów stacjonarnych czy tylko do internetowego. No i w Home&You już na mnie czeka kilka rzeczy. Mam nadzieję się ze wszystkim zmieścić w 200zł ;)

12 komentarzy:

  1. Mi się bardzo ta kurtko-koszula podoba:), ale ja uwielbiam fason oversize:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta koszula/kurtka taka inna :) Może i oversize ale nie raz też się przydaje coś luźniejszego ;) Ja bym i tak ją zostawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cena tej koszuli khahi bez znizki tez nie jest zbyt wysoka, wiec moze sie wybiore do C&A, bo bardzo lubię ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę ją jeszcze taniej ;) Tylko że ona jest na tym dziale z dużymi rozmiarami i to co mam na sobie to 38 jest i była taka lekko luźnawa (czyli 40/42 wychodzi). Mam nadzieję że mi nikt nie wykupi i nie zostaną same rozmiary 48

      Usuń
  4. Świetna stylizacja, super wyglądasz w takim zestawieniu i kolorze :) Zmieniłabym chyba tylko buty, ale wszystko inne bardzo mi pasuje :) Musze rozejrzeć się za taką koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz :P co do spódnicy z Cropp to nie jestem przekonana, na zdjęciu wygląda jak cerata i jakoś Cie poszerza :( pozdrawiam ;*

    http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie tylko tak sobie przymierzyłam bo dziwny krój ma. Niby rozkloszowana ale taka jakaś bez kształtu. Pognieciona a przecież takiej pseudo skóry nie wyprasuję ;) Raczej nie kupię ;)

      Usuń
  6. Bardzo fajnie wyglądasz w tej kurtce/koszuli. Właśnie ona najbardziej mi się podoba.
    Też po schudnięciu mam problem z dobieraniem ciuchów i za duże noszę :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeci pierścionek zaręczynowy? To ilu ty masz tych narzeczonych? ;)

    Zestaw fajny, ta koszula fajnie leży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga reklamacja :) Ciągle dostaję nowy i znów mam 2 lata gwarancji :)

      Usuń
  8. Bardzo fajna ta koszulka, dobrze Ci w takim luźnym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze nie spodziewałam się że tak wszystkim się spodoba. Chyba jednak zostawię a tą z C&A i tak kupię do innych zestawów :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...